Více
    6.7 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    Canon spouští program prodloužené záruky pro velkoformátové tiskárny řady Colorado M

    Společnost Canon představila komplexní program pro velkoformátové grafické tiskárny řady Colorado M, který zákazníkům umožňuje prodloužit záruku až na pět let.

    Na všechny tiskárny řady Colorado M se vztahuje standardní záruka společnosti Canon, která platí po dobu dvou let od data instalace nebo do 20 000 m2 vytištěného výstupu, podle toho, co nastane dříve.

    Na výběr jsou dvě nové možnosti: rozšířená záruka na náhradní díly nebo rozšířená záruka na náhradní díly a tiskové hlavy. V případě rozšířené záruky na náhradní díly jsou zahrnuty všechny servisovatelné díly kromě tiskových hlav. Rozšířená záruka na náhradní díly a tiskové hlavy zahrnuje všechny výhody rozšířené záruky na náhradní díly a také plnou záruku na tiskové hlavy. Nový program rozšířené záruky dává zákazníkům na výběr krytí na tři, čtyři nebo pět let od data instalace a lze jej zakoupit v okamžiku nákupu zařízení nebo do tří měsíců od data instalace.[2]

    V závislosti na požadavcích zákazníka lze volit z jedné ze tří možností rozšířené záruky náhradních dílů a tiskových hlav s možností dalšího navýšení podle toho, jak se firma rozrůstá. Základní varianta Prime je určena pro objemy tisku do 50 000 m2 po dobu pěti let, varianta Plus pokrývá objemy tisku do 100 000 m2 po dobu pěti let a varianta Pro je určena pro provozy produkující až 150 000 m2 po dobu pěti let.

    Mathew Faulkner, ředitel marketingu a inovací skupiny pro velkoformátový tisk regionu EMEA společnosti Canon Europe, uvedl: „Úspěšné představení řady Colorado M, která nabízí škálovatelnost a možnost použití bílého inkoustu, vyvolalo na trhu skutečný rozruch a podstatně rozšířilo možnosti použití pro naše zákazníky. S touto rozšířenou zárukou si nyní naši zákazníci a partneři mohou být jisti, že je o údržbu postaráno díky plné záruce na potřebné díly a tiskové hlavy. Zákazníci mohou využívat výhod vysoké doby provozuschopnosti tiskárny a konzistentního tiskového výstupu a soustředit se na spokojenost odběratelů tisku a rozvoj svého podnikání.

    Nová modulární tiskárna řady Colorado M byla uvedena na trh na začátku tohoto roku a její spolehlivá konstrukce, která využívá plně automatizované piezoelektrické tiskové hlavy, zajišťuje vysokou provozuschopnost a nízké nároky na údržbu. Zavedením tohoto programu prodloužené záruky Canon dále zajišťuje výkonnost tiskáren a jejich dlouhodobou spolehlivost pro zákazníky.

    Kromě standardního a rozšířeného záručního programu nabízí Canon také poprodejní servisní program proCARE, který poskytuje podporu na místě včetně dílů a práce. Smlouvy na program proCARE lze uzavřít na 36, 48 a 60 měsíců s možností prodloužení o 12 nebo 24 měsíců po skončení původní smlouvy. Další možnosti podpory zahrnují nadstandardní rychlou pomoc přímo na místě instalace a výměnu tiskových hlav.

    Oceněná řada Canon Colorado M je jednotná, plně modulární platforma, kterou lze konfigurovat podle potřeb zákazníků a která roste spolu s jejich podnikáním díky snadnému upgradu přímo v terénu. Škálovatelná řada zahrnuje dva základní modely (M3 a M5), které nabízejí výběr výstupních rychlostí, s možností upgradu z jednoho modelu na druhý a s možností přidat funkci bílého inkoustu (M3W a M5W).

    Řada Colorado M je navržena s ohledem na nízké celkové náklady na vlastnictví a rychlou návratnost investic, a to díky nejnižším provozním nákladům ve své kategorii, schopnosti vyrábět vysoce hodnotné aplikace a jedinečným možnostem modulárního upgradu.

    Další informace o řadě Colorado M najdete zde: https://www.canon-europe.com/business/products/wide-format-printers/colorado-m-series/

    O společnosti Canon Europe

    Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

    Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.