Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    Na boj s hoaxy a podporu komunikace mezi městy získal start-up Simplicity investici 7 milionů EUR

    Slovenský start-up oznámil úspěšné ukončení další investice v celkové výši 7 milionů eur, kterou získal na expanzi do USA. Fond Venture to Future, Zero Gravity Capital a vybraní business angels vložili důvěru do platformy usnadňující komunikaci mezi městy a jejich obyvateli. Díky prvotní a nynější druhé investici se hodnota společnosti v průběhu roku desetinásobně zvýšila a start-up získal prostor pro rozvoj samotné aplikace a expanzi na globální úrovni. 

    Díky růstu počtu zákazníků, uživatelů, vývoje nových features a zvyšujícím se příjmům se hodnota od založení startupu několikanásobně zvýšila. Současné investiční kolo povede k dalšímu vývoji a inovacii technologie, která za aplikací stojí, a expanzii do USA, ale i dalších evropských měst.

    Aplikace shromažďuje všechny důležité informace týkající se městské samosprávy, nemocnic, policie, knihoven a doručuje je občanům prostřednictvím notifikací v chytrých telefonech na základě jejich preferencí. Reaguje tím na současnou situaci, kdy je více než kdy dřív podstatné dostávat včas ověřené informace ze spolehlivých zdrojů a vyhnout se tak nepravdivým zprávám a hoaxům.

    “Jsem rád, že jsem se stal součástí týmu a můžu tomuto start-upu pomoct k splnění dalších cílů jako investor. Zároveň přispěju i jako technologický mentor při vývoji umělé inteligence, která je součástí aplikace. Mám radost z podílení se na budování platformy, která mění způsob života městských občanů,” vyjadřuje se Roy Ramon, člen Zero Gravity Capital, který sám podniká hned v několika oblastech a má za sebou dvacet let zkušeností v oblasti IT, kyberbezpečnosti a financí.

    “Platforma Simplicity je bezpečný nástroj na komunikaci mezi městem a jeho obyvateli. Na rozdíl od sociálních sítí nešíří nepravdivé informace a hoaxy z neověřených zdrojů, ale poskytuje uživatelům ověřené informace. Kromě toho zapojuje lidi do veřejného života v jejich města a zlepšuje komunikaci a interakci se samotným městem. Právě díky tomu podporuje koncept inteligentního města,” vysvětluje Matej Riha, předseda představenstva fondu Venture to Future.

    “Myšlenka aplikace, která zjednoduší komunikaci mezi občany a městy vznikla během mých studií v Dánsku, kdy jsem si uvědomil, že nemám dostatek důležitých informací souvisejících s městskou samosprávou. Naše platforma zajistí, že občanům neuniknou zásadní informace jako je zákaz parkování během plánovaného čištění ulice, změna otevíracích hodin městského úřadu nebo adresa testovacího místa v blízkosti bydliště,” popsal vznik nápadu a fungování spoluzakladatel aplikace Juraj Gago.

    “Začalo to jako inovativní řešení komunikace pro jedno město a v současnosti naše white labeled aplikace usnadňuje život ve více než sto městech po Evropě. Do USA ovšem Simplicity míří jako jedna aplikace, která sdružuje všechny města,” dodává spoluzakladatel Andrej Krupa.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.