Více
    7.9 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    VŠE

    Útočníci zneužívají zkracovače URL, měření pomocí UTM je efektivnější

    Analytici varují před podvodnými zkracovači URL. Jejich prostřednictvím šíří útočníci škodlivý kód FakeAdBlocker, který vydávají za aplikaci k blokování reklam, ve skutečnosti ale z kontrolního serveru...

    Olympijské hry lámaly rekordy na digitálních platformách a zvýšily sledovanost her v Evropě

    Discovery rozšiřuje svou diváckou základu pro olympijské hry v Evropě díky širokému pokrytí v podobě free-to-air vysílání, placených televizních přenosů i digitálních platforem, jejichž prostřednictvím svým...

    Luxury Guide po dvaceti letech mění majitele

    Tradiční čistě český lifestyle magazín Luxury Guide a jeho sesterské tituly zaměřené na byznys, cestování a development mění majitele. Zavedené značky Luxury Guide, Luxury Business, Luxury Design&Developer a Luxury Travel&Style přecházejí po dvaceti letech pod mezinárodní investiční skupinu Khypo s. r. o. Ta stojí mimo jiné za fondem kvalifikovaných investorů Czech Capital Fund SICAV, jehož nemovitostní subfond CZECH CAPITAL RE byl letos Hospodářskými novinami vyhodnocen jako nejvýnosnější produkt ve své kategorii na domácím trhu.

    Phishingové kampaně během pandemie gradovaly. Jen Kaspersky odhalil přes 5 000 podvodných webů o Covid-19

    Jaké techniky používají podvodníci, kteří se snaží zneužít epidemické problémy spojené s Covid-19, zjišťovali analytici bezpečnostních společností. Prostudovali si nevyžádané e-maily a phishingové stránky,...

    Strategické partnerství AWS a Salesforce – sjednocení vývoje a nové inteligentní aplikace

    Společnosti Amazon Web Services (AWS), Amazon.com a Salesforce oznámily výrazné rozšíření svého celosvětového strategického partnerství. Rozšíření spolupráce zjednoduší využívání uceleného portfolia produktů a služeb...

    Digitální služby, demografické změny i krytí kybernetických rizik přinesou pojistitelům nové příjmy

    Rostoucí poptávka po digitálních pojistných službách, nové technologie, demografické změny a proměňující se zákaznické preference ovlivní příjmy z pojišťovnictví, vyplývá z nové studie Insurance Revenue Landscape...

    Útočníci zneužívají zkracovače URL, měření pomocí UTM je efektivnější

    Analytici varují před podvodnými zkracovači URL. Jejich prostřednictvím šíří útočníci škodlivý kód FakeAdBlocker, který vydávají za aplikaci k blokování reklam, ve skutečnosti ale z kontrolního serveru...

    RYCHLÉ ZPRÁVY Z UKRAJINY

    Luxury Guide po dvaceti letech mění majitele

    Tradiční čistě český lifestyle magazín Luxury Guide a jeho sesterské tituly zaměřené na byznys, cestování a development mění majitele. Zavedené značky Luxury Guide, Luxury Business, Luxury Design&Developer a Luxury Travel&Style přecházejí po dvaceti letech pod mezinárodní investiční skupinu Khypo s. r. o. Ta stojí mimo jiné za fondem kvalifikovaných investorů Czech Capital Fund SICAV, jehož nemovitostní subfond CZECH CAPITAL RE byl letos Hospodářskými novinami vyhodnocen jako nejvýnosnější produkt ve své kategorii na domácím trhu.

    Phishingové kampaně během pandemie gradovaly. Jen Kaspersky odhalil přes 5 000 podvodných webů o Covid-19

    Jaké techniky používají podvodníci, kteří se snaží zneužít epidemické problémy spojené s Covid-19, zjišťovali analytici bezpečnostních společností. Prostudovali si nevyžádané e-maily a phishingové stránky,...

    Strategické partnerství AWS a Salesforce – sjednocení vývoje a nové inteligentní aplikace

    Společnosti Amazon Web Services (AWS), Amazon.com a Salesforce oznámily výrazné rozšíření svého celosvětového strategického partnerství. Rozšíření spolupráce zjednoduší využívání uceleného portfolia produktů a služeb...

    Digitální služby, demografické změny i krytí kybernetických rizik přinesou pojistitelům nové příjmy

    Rostoucí poptávka po digitálních pojistných službách, nové technologie, demografické změny a proměňující se zákaznické preference ovlivní příjmy z pojišťovnictví, vyplývá z nové studie Insurance Revenue Landscape...

    Streameři pozor! Riot Games vydává hudbu pro volné použití do vašich videí

    Hudební skupiny Pentaklll, True Damage či K/DA zná snad každý herní fanoušek. Virtuální kapely ze světa League of Legends slaví úspěchy po celém světě a na YouTube mají stovky milionů zhlédnutí. Riot Games nyní rozšiřuje své hudební universum o nové album Sessions Vi s relaxační Lo-Fi muzikou. Zbystřit by ale měli také streameři a tvůrci videí. Obsah totiž není chráněn přísnými autorskými právy a hudbu je možné použít ve streamech či videích.

    Prodej reklamy vzrostl meziročně o 49 %

    Mediální zastupitelství Atmedia prodalo za první pololetí letošního roku o 49 % více GRPů než za stejné období v loňském roce. Výrazný nárůst souvisí s vyšší poptávkou po televizní reklamě i vyšší sledovaností tematických televizních stanic, které za prvních šest měsíců dosáhly podílu na sledovanosti ve výši 5,25 %.

    BILLA podporuje své regionální dodavatele novým pořadem na Stream.cz

    Regionální potraviny nacházejí své místo ve speciálním pultu prodejny již od roku 2015. Nyní BILLA natočila seriál na podporu lokálních dodavatelů s názvem Za gustem Lukáše Hejlíka. Ve 13 dílech představuje 13 unikátních příběhů regionálních dodavatelů.

    Wolt spouští v Česku první kamenný obchod

    Finský start-up na doručování jídla spouští Wolt Market, který bude fungovat jako samostatný obchod na úrovni ostatních retailových partnerů. Po Finsku a Řecku se Wolt rozhodl obchod otevřít i v Česku, Dánsku a Maďarsku. Následně bude pokračovat i v dalších zemích, v nichž vidí největší potenciál. Praha se prvního Wolt Marketu dočká na podzim. Zákazníkům nabídne více než tisíc položek a expresní doručení. Dosud Wolt na tuzemském retailovém trhu navázal spolupráci s více než 200 maloobchodními partnery.

    Facebook už není pro mladé a na sítích trávíme 2 a půl hodiny denně

    Doba, kterou Češi věnují sociálním sítím je stále nejvyšší v historii. Průměrně na nich strávíme denně zhruba dvě a půl hodiny a 16 % z nás pak dokonce více než 4 hodiny za den. Vyplývá to z výsledků průzkumu AMI Digital Index, který už šestým rokem mapuje trendy v používání sociálních sítí u uživatelů internetu v České republice a letos nově i na Slovensku. Letošní průzkum také poprvé sleduje trendy mezi populací nad 60 let. U starší generace je podle výsledků nejpopulárnější Facebook, na kterém tráví nejvíce času ze všech sociálních sítích a zároveň jsou nejčastějšími přispěvateli. Mladší generaci naopak více táhnou dynamické a vizuálně zaměřené sítě jako TikTok, Instagram Stories nebo Snapchat.

    Vítězem pražského inovačního maratonu #NakopniPrahu je datový chameleon

    Celkem 11 hackerských týmů se tuto sobotu utkalo v Pražském inovačním maratonu #NakopniPrahu2, aby pomocí technologií pomohly zlepšit život Pražanů. Finalisté prezentovali v pražském CAMPu před odbornou porotou své projekty a prototypy řešení, na kterých od února pracovali. Vítězem inovační soutěže se stal projekt Metacity, který si klade za cíl zjednodušit komunikaci mezi občany, developery, neziskovými organizacemi, městskými institucemi a dalšími zájmovými skupinami podílejícími se na rozvoji a plánování města skrze vizualizaci dat. Vítězný tým převzal z rukou primátora hl. m. Prahy Zdeňka Hřiba šek ve výši 50 000 Kč na podporu s realizací svého vítězného nápadu.

    IQOS získal prestižní ocenění Czech Superbrands 2021

    Společnost Philip Morris ČR a.s. získala se svým zařízením na nahřívaný tabák IQOS ocenění Czech Superbrands 2021. Ocenění udělila komise expertů Brand Council v rámci několika kol...

    Ekonomický optimismus vynáší hodnoty značek na rekordní úrovně

    Nejhodnotnější značky světa zaznamenaly rekordní růst, jejich kumulovaná hodnota dosáhla 7,1 bilionů USD, tedy částky srovnatelné se součtem ročního HDP Francie a Německa; vyplývá tak...

    CGTN uvádí znělku Media Challengers

    Stanice China Global Television Network (CGTN) v pondělí představila oficiální píseň a videoklip k celosvětové kampani The Media Challengers, jejímž cílem je upozornit na...

    Pilulka míří za lepším životem a mění logo a vizuální identitu

    Společnost Pilulka Lékárny přichází po osmi letech s celkovou změnou identity, která reflektuje zákaznické emoce a preference, je modernější a ukazuje +pilulku jako atraktivní...

    Novou marketingovou manažerkou agentury Advisio se stala Lada Čecháčková

    Do digitální marketingové agentury Advisio nastoupila nová marketingová manažerka Lada Čecháčková. Na starosti bude mít koordinaci veškerých marketingových aktivit agentury včetně HR marketingu, četných...

    Socialbakers a Astute Solutions se mění na Emplifi

    Společnosti Astute Solutions a česká společnost Socialbakers dnes oznámily, že se mění na novou značku Emplifi. Ta bude zákazníkům poskytovat jednotnou Customer Experience (CX) platformu podporovanou společností Audax. Za...

    RYCHLÉ ZPRÁVY Z UKRAJINY