Více
    7.3 C
    Czech
    Pátek 10. května 2024

    RTB House vitá posun nasazení Privacy Sandboxu od Google. Jako první DSP má platformu připravenou, funkční a otestovanou

    Nově oznámené načasování Google Privacy Sandboxu RTB House vnímá jako poměrně pozitivní krok. Dává více realistické načasování pro další hráče na trhu a odpovídá i pozornosti od britského Úřadu pro soutěž a trhy. Vlastní platforma RTB House je nicméně plně připravena a funkční. Jako první DSP již používáme FLEDGE simulaci v Privacy Sandboxu a globálně nakupujeme reklamu pro více než 500 inzerentů. 

    Odložené načasování konce cookies třetích stran a nasazení Privacy Sandboxu od Google prakticky o dva roky je nejen více realistická s ohledem na možnost přípravy u ostatních účastníků na trhu, ale dává komunitě více možností k testování potřebných řešení nové generace. Hlavně tím, že bude dostatek času na testování technologií FLoc a FLEDGE pro zajištění ještě lepší kvality koncového řešení implementovaného v prohlížečích – takového, které je 100% připravené.

    Je důležité počítat s tím, že Google jasně uvedl, že “Chrome ukončí podporu cookies třetí strany po třech měsících” po oznámené lhůtě. Tedy prakticky v posledních měsících 2023.

    Jakkoliv jsou toto vše pozitivní aspekty, s ohledem na závazky Google, prozatím postrádáme detailní časové plány pro testování a implementací konkrétního řešení uvnitř Privacy Sandboxu. 

    RTB HOUSE MÁ JAKO PRVNÍ DSP PLNĚ FUNKČNÍ PLATFORMU

    Samotný Privacy Sandbox RTB House vnímá jako potenciálně dlouhodobé udržitelné řešení podporující legitimní případy použití reklamy při respektování soukromí uživatelů. Proto RTB House od ledna 2020 pracoval na plné kompatibilitě platformy s Privacy Sandboxem.  Po řadě diskusí s dalšími členy W3C mají funkční řešení, které plně vyhovuje FLEDGE specifikaci Google a už několik měsíců jsou součástí probíhajících simulaci

    Znamená to i to, že v RTB House nedávno dosáhl významného milníku. Dokončili úvodní adaptaci technologie v celém procesu zobrazování reklamy pomocí nové generace reklamních služeb. V rámci tohoto procesu úspěšně demonstrovali přiřazení skupin zájmů uživatelům, tok nabídek, vítězné imprese a přiřazování konverzí. Nakonec byli schopni zobrazovat skutečné reklamy s využitím logiky nabídek definované rutinami JavaScriptu. To je v plném rozsahu souladu s připravovanými změnami.

    Na budoucnost připravený systém RTB House byl již používán pro úspěšné dodávky reklamních zobrazení v kampaních pro více než 500 inzerentů. Aktuálně pokračují v dalších přípravách na testy FLEDGE v Chrome, které mají být zahájeny později v tomto roce. 

    V přechodném období, během kterého se bude trh přizpůsobovat novým rozhraním prohlížeče pro ochranu soukromí, očekáváme, že bude k dispozici mnoho alternativních metod. V rámci bezpečného provedení klientů těmito změnami, bude využití těchto metod podporováno. RTB House poskytuje snadno použitelné, komplexní řešení poháněné technologií Deep Learning, která pomůže poskytnout tu nejlepší kombinaci metod k dosažení očekávaného cíle kampaně. 

    VYSVĚTLIVKY

    • Skupiny zájmů uživatelů – Skupina uživatelů, kteří sdílejí podobné vlastnosti nebo zájmy pouze na základě jejich chování na webu inzerenta. 
    • Tok nabídek – Datový tok (požadavky a odpovědi) založený na protokolu mezi burzou inzerátů a zadavateli nabídek.
    • Logika nabídky – Jedním z klíčových bodů služby Privacy Sandbox je decentralizace zobrazování reklamy. V tomto nastavení se nabídkové algoritmy definované v jazyce JavaScript provádějí na zařízeních uživatelů, nikoli na straně serveru. To znamená, že ve finálním systému data uživatelů v tomto procesu neopouštějí jejich zařízení.
    • Vítězná imprese – Vítězné reklamy, vybrané algoritmy a zobrazené v prohlížeči.
    • Atribuce konverzí – Přiřazení kreditu za konverzi reklamám 

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.