Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    Startuje populární anketa o televizní ceny iDNES.cz. Čtenáři už poosmé vyberou nejlepší seriály, filmy a zábavné pořady roku 2022

    Portál iDNES.cz mediální skupiny MAFRA dnes vyhlásil už osmý ročník tradičních televizních cen. I tentokrát budou čtenáři vybírat nejlepší český seriál, nejlepší zahraniční seriál, nejlepší český televizní film, nejlepší český zábavný pořad či reality show a nejlepší český dokumentární cyklus, které mohli v uplynulém roce premiérově zhlédnout na obrazovce. Hlasování v pěti kategoriích proběhne postupně od pondělí 16. ledna do půlnoci v neděli 22. ledna. Výsledky čtenářského výběru budou oznámeny v úterý 24. ledna, společně s vyhlášením ceny udělované redakcí iDNES.cz pro televizní osobnost roku, jejíž držitel bude hostem diskuzního pořadu Rozstřel.

    Mezi nominovaná díla za rok 2022 redakce iDNES.cz mimo jiné zařadila české seriály Devadesátky, Chlap nebo Případy 1. oddělení. V kategorii minisérií mají šanci na ocenění Podezření, Král Šumavy nebo Guru, mezi televizními filmy pak pohádka Krakonošovo tajemství či krimi Vražedné stíny. Hlasovat se bude také o nejlepší zahraniční seriály, kde může uspět například fantasy Rod draka, nebo Pán prstenů: Prsteny moci.

    „Letošní Televizní ceny portálu iDNES.cz mají mimořádně silné nominace divácky úspěšných projektů. Navíc řada z nich vznikala v době covidu. Velmi nás těší, že můžeme vyzdvihnout nejen práci tvůrců, ale také vybrat osobnost, která se zasloužila o životaschopnost televizní zábavy,“ říká vedoucí zpravodajství iDNES.cz Matyáš Kaiser. Cenu pro televizní osobnost roku, kterou každoročně uděluje redakce iDNES.cz, v minulosti převzali moderátor Leoš Mareš (Bojovník roku 2015), herec Jan Cina (Dříč roku 2016), režisér Jiří Strach (Pohádkář roku 2017), herečka Martha Issová (Herečka roku 2018), textař a scénárista Ondřej Hübl (Autor roku 2019), herec Štěpán Kozub (Světlonoš roku 2020) a moderátor Honza Dědek (Zpovědník roku 2021).

    „Výběr pro jednotlivé kategorie měl v režii tým vedoucí kulturní rubriky Moniky Zavřelové spolu s filmovou a televizní kritičkou Mirkou Spáčilovou. Věřím, že své si k anketě řeknou i čtenáři a využijí na maximum možnost rozdat své hlasy,“ dodává Kaiser.

    „Televizní sezona 2022 se stejně jako loňský rok nesla v duchu vzestupu obliby streamovacích služeb, úzce s tím souvisí narůst produkce původní české tvorby i zahraničních děl. Specialitou jsou televizní minisérie, do kterých se kromě České televize pouští čím dál více také soukromé stanice,“ říká k anketě filmová a televizní kritička Mirka Spáčilová z redakce iDNES.cz.

    Další informace k anketě o televizní ceny iDNES.cz najdete zde: idnes.cz/televizniceny

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.