Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Ve své funkci ve společnosti Motorola bude Daniela Idi hrát klíčovou roli při zlepšování strategické obchodní cesty společnosti, poskytování jedinečné hodnoty značky pro její zákazníky a partnery a rozvíjení obchodních ambicí společnosti Motorola. Společnost Motorola potvrzuje svou růstovou cestu v regionu EMEA, kde očekává růst v rámci ukončení obchodního roku 2024 a s výhledem na rok 2025 chce upevnit svoji pozici na trhu na všech trzích.

    Společnost Motorola je součástí skupiny Intelligent Devices Group společnosti Lenovo a zahrnuje obchodní jednotku PC a chytrých zařízení a skupinu Mobile Business Group. Její portfolio produktů, řešení, softwaru a služeb sahá od osobních počítačů a chytrých telefonů až po inteligentní spolupráci a řešení rozšířené a virtuální reality (AR/VR).

    • „Jsem nadšená, že se mohu připojit k marketingovému týmu Motorola EMEA v takovém klíčovém období na cestě značky,“ řekla Daniela Idi. „Poté, co jsem během uplynulých čtyř let sledovala úspěch značky Motorola z mé pozice ve společnosti Lenovo, jsem přesvědčena, že značka je v nejsilnější pozici, aby pokračovala ve svém vzestupném růstu, a to díky hvězdné nabídce zařízení, špičkovému přístupu k inovacím a jedinečným partnerstvím, jako například s Pantone Colour Institute. Těším se, že budu moci využít své zkušenosti z technologického a lifestylového sektoru a svou vášeň pro chytré telefony a budovat tak současnou pozici společnosti Motorola jako lídra v tomto odvětví.”.

    Před společností Lenovo Daniela pracovala v nadnárodních společnostech v segmentu módy a luxusu (LVMH Group, Coty Inc., Luxottica Group) a nedávno v technologickém sektoru, kde od roku 2016 pracovala na vývoji strategických marketingových přístupů v kategoriích PC a chytrých telefonů.

    O společnostech Lenovo & Motorola

    Společnost Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická společnost s příjmy ve výši 70 miliard USD, která se nachází na 171. místě v žebříčku Fortune Global 500, zaměstnává 75 000 lidí na celém světě a každý den poskytuje služby milionům zákazníků na 180 trzích. Společnost Lenovo, která se zaměřuje na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny, navázala na svůj úspěch největší světové společnosti v oblasti osobních počítačů další expanzí do klíčových oblastí růstu včetně serverů, úložišť, mobilních zařízení, řešení a služeb. Tato transformace spolu s inovacemi společnosti Lenovo, které mění svět, buduje inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro každého a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla převzata společností Lenovo Group Holdings v roce 2014. Motorola Mobility je dceřiná společnost v plném vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za navrhování a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte stránku https://www.lenovo.com, a přečtěte si nejnovější zprávy prostřednictvím našeho StoryHub.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.