Více
    8.1 C
    Czech
    Středa 16. října 2024

    Business

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    Firemní vánoční dárky: Byznys za stovky miliard. Většina se vyhodí

    Pro firmy byznysový nástroj, pro zaměstnance příjemný bonus, který by někdy dali radši na charitu. Světový trh s firemními dárky přesahuje 300 miliard USD, ale čtyři pětiny jich skončí na skládce. Jaké dárky frčí v malých firmách a jaké v korporátech? A máte je správně zdaněné?

    Start zdicího robota. První stavbou je průmyslová hala v Šumperku

    Zdicí robot od Wienerbergeru poprvé vyjíždí na reálnou stavbu. V Šumperku se s olomouckou stavební firmou GEMO podílí na výstavbě haly pro soukromého investora. Sériová výroba robotů začne během podzimu, příští rok si pak stavebníci budou moci pronajmout celkem sedm robotických pomocníků. Každý z nich zastane práci až pěti zedníků.

    Disraptors Summit letos nebude. Akce se odkládá na rok 2024

    Měla to být největší tuzemská startupová akce. Jako každý rok, i letos se Disraptors Summit chystal přivézt koncem října do Prahy světové hvězdy startupové i investorské komunity. Akce měla tradičně vrcholit celoevropským finále startupové Ligy Mistrů. Organizátoři ale nakonec museli letošní ročník odložit na následující rok. Důvodem jsou složitá jednání ohledně financování akce. Nejvýznamnější partner akce, Hlavní město Praha, totiž neprojedná včas (tedy před konáním akce) žádost o grant, který v předchozích letech kryl velkou část produkčních nákladů.

    Uhlíková ocel jako základní kámen stavebního průmyslu

    Ocel je v průmyslu i drobné výrobě nejrozšířenější železný kov. Její užitné i estetické vlastnosti využijí konstruktéři i designéři. Aby vyhověla tak širokému spektru požadavků, jaké na ni koncoví zákazníci kladou, je třeba správně nastavit její složení. Třeba tak, jako u uhlíkové oceli.

    Slovenský nástroj, který zvyšuje návratnost investic do reklamy a marketingu. Forvio získalo v seedovém investičním 20 milionů korun a míří na globální trh

    Inovativní nástroj ze Slovenska, který využívá datovou analýzu a strojové učení k optimalizaci marketingové strategie jednotlivých typů reklamy pro maximální návratnost investic. To je webová aplikace Forvio, kterou v Košicích vyvinuli Andy Kozák a Tomáš Putnoky. Růst jejich startupu a vstup na globální trh nyní podpoří investicí takřka 20 milionů korun (800 tisíc eur) slovenský investiční fond Crowdberry Investment Management (zkráceně CBIM), který se zaměřuje na rozvoj domácích technologických talentů a firem. Díky této investici chce Forvio prorazit v globální konkurenci inovací v oblasti marketingové analytiky. Konkurenční výhodou produktu je, že cílí na menší a středně velké technologické, finanční či e-commerce hráče a také na marketingové agentury.

    Air Bank ulehčí podnikatelům administrativu. S jednoduchou fakturací přímo v aplikaci My Air zdarma zvládnou vše, co podle průzkumů potřebují

    Vystavování faktur, hlídání jejich proplacení a upomínání dlužníků, ale třeba i přípravu podkladů pro daňové přiznání – právě tyto úkony hodnotí podnikatelé podle průzkumu IPSOS pro Air Bank jako jedny z nejvíce obtěžujících. Sami by v ideálním případě uvítali systém fakturace propojený přímo s bankovním účtem, který dokáže požadované údaje automaticky vyplnit, umožní rychlý přehled o stavu všech faktur a zároveň poskytne veškeré funkce zcela zdarma. Právě takové řešení nově poskytuje Air Bank přímo ve svém mobilním bankovnictví. Administrativu spojenou s fakturací tak usnadní nejen klientům z řad zkušených podnikatelů, ale zejména těm začínajícím, kterých podle dat z registru ARES za posledních 10 let přibývá nejvíce vždy na začátku roku a potom právě během září.

    ČMIS zvýšil obrat na 128 milionů korun. Pomohlo rozšíření služeb i zaměření na infrastrukturu pro AI

    Technologická společnost ČMIS, která patří k největším českým hráčům na poli hostingu, zvýšila svůj obrat v rámci celého holdingu za uplynulý fiskální rok na 128 milionů korun. Oproti loňskému roku (obrat 96 milionů korun) to znamená růst o více než 30 %. Výsledkům pomohly nové služby v oblasti softwarového vývoje, bezpečnosti, hybridního cloudu a umělé inteligence. Dařilo se rovněž sesterské firmě AppOnFly, která zvýšila počet uživatelů na 40 tisíc měsíčně, přičemž největší popularitě se těší v USA díky silné komunitě kolem hry Roblox.

    Vláda chce konec daňových rájů. Navrhla zdanění nadnárodních firem, které rozpočtu přinese 5 miliard ročně

    Ve středu 16. srpna vládní kabinet schválil návrh zákona o dorovnávací dani, který je výsledkem snahy zabránit přesouvání zisků do daňových rájů. Návrh vychází z evropské směrnice, kterou se členské státy zavázaly aplikovat od počátku roku 2024 a která nastavuje podmínky pro zdanění velkých firem. Všechny společnosti působící v EU, které jsou součástí skupin s konsolidovaným příjmem 750 milionů eur a vyšším, budou muset odvádět od počátku nového roku minimálně 15% daň z příjmů. Směrnice zvýší daňovou sazbu v Evropské unii jako celku a přivede příjmy do veřejných rozpočtů. Pro Česko půjde dle odhadu ministerstva financí o částku 4 až 6 miliard korun ročně a bude se týkat až 3 tisíců společností (z toho 150 – 350 společností bude dorovnávací daň hradit). Tématu se dále v komentáři věnuje daňová poradkyně Hana Veselá ze společnosti BDO.

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Petr Kubíček nastoupil jako Head of Sales do iBusiness Thein

    Petr Kubíček se stal Head of Sales pro značku iBusiness Thein. Ta je součástí skupiny Thein a díky rozšíření kompetencí Českého servisu z autorizovaného servisu Apple směrem k prodeji produktů a služeb Apple nabízí v B2B segmentu kompletní portfolio zařízení Apple. Úkolem Petra Kubíčka v iBusiness Thein bude zastřešit veškeré obchodní aktivity.

    Půl milionu dolarů. Tolik zaplatil český startup TENT.com za druhou nejdražší doménu v tuzemské historii

    Český fintechový startup TENT.com, který se zaměřuje na platby a obchodování s kryptoměnami, zaplatil za jednu z posledních globálně volných čtyřpísmenných domén nejvyššího řádu .com 500 tisíc dolarů. S hodnotou v přepočtu přes jedenáct milionů korun tak šlo o druhou největší doménovou akvizici do českých rukou v historii. „Slovo tent neznamená v angličtině jen „stan“, jak by se mohlo zdát, ale má metaforický význam pro zastřešení, proto jsme ho pro naši platformu od počátku vnímali jako klíčový nástroj pro budoucí mezinárodní expanzi,“ vysvětluje důvody obchodu David Tacl, zakladatel a CEO projektu. TENT.com umožňuje už dva měsíce nákup a prodej kryptoměn. Jako jeden z mála světových hráčů také umožňuje uživatelům pomocí platební karty Mastercard platit kryptoměnou v jakémkoliv obchodě či restauraci, a to kdekoliv po světě.

    Revoluční aplikace Alfréd změnila pracovní trh na Islandu. Náklady na hledání zaměstnanců snížila o 90 procent

    Trojice islandských vývojářů si po zkušenostech se založením vlastní malé firmy uvědomila, že způsob, jakým se na Islandu hledají noví zaměstnanci, potřebuje změnu. Místo spoléhání se na náhodné inzeráty v místních novinách proto vytvořili první verzi aplikace Alfréd, která nabízela pracovní inzeráty a notifikace o vhodných pozicích přímo na telefonu uchazečů. Tento revoluční přístup změnil islandský pracovní trh a náklady na hledání nových zaměstnanců se snížily o 90 procent. Po úspěchu na Islandu přišel před několika lety i na český trh a nyní udává tempo v inovacích s výrazným náskokem před ostatními pracovními portály.

    Firemní zákazníci mají v Alze nově dvouletou záruku na vše

    Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Pro e-shop je B2B segment klíčovou oblastí, kterou chce i nadále výrazně rozvíjet. Už nyní tvoří více než třetinu jeho obratu.

    Skinners jdou dobýt Ameriku, pomůže jim k tomu český unicorn – fulfillment ShipMonk

    Brněnští výrobci ponožkobot a barefoot obuvi Skinners pokračují v zahraniční expanzi a po úspěšném vstupu do Německa nyní míří na americký trh. V USA vznikne vlastní dceřiná entita Skinners Technologies LLC s lokálním managementem a sídlem ve Wyomingu. Fulfillment na americkém trhu zajistí jeden z nejúspěšnějších českých logistických startupů ShipMonk, který se zde již výrazně etabloval na přelomu let 2020-21. V prvním roce cílí Skinners na prodeje v řádu desítek tisíc párů a udržitelný růst.

    Alza otevírá v Praze inovovaný Apple Shop

    E-shop Alza.cz chystá o víkendu slavností otevření zbrusu nové značkové prodejny Apple produktů, tzv. Apple Shopu. Vznikl přestavbou oblíbené expozice showroomu v pražských Holešovicích a svým designem i nabídkou služeb bude patřit k nejmodernějším v regionu střední a východní Evropy. Pro první návštěvníky jsou navíc připraveny atraktivní soutěže o poukazy na nákup i slevy na vlajkové modely.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    Firemní vánoční dárky: Byznys za stovky miliard. Většina se vyhodí

    Pro firmy byznysový nástroj, pro zaměstnance příjemný bonus, který by někdy dali radši na charitu. Světový trh s firemními dárky přesahuje 300 miliard USD, ale čtyři pětiny jich skončí na skládce. Jaké dárky frčí v malých firmách a jaké v korporátech? A máte je správně zdaněné?

    Start zdicího robota. První stavbou je průmyslová hala v Šumperku

    Zdicí robot od Wienerbergeru poprvé vyjíždí na reálnou stavbu. V Šumperku se s olomouckou stavební firmou GEMO podílí na výstavbě haly pro soukromého investora. Sériová výroba robotů začne během podzimu, příští rok si pak stavebníci budou moci pronajmout celkem sedm robotických pomocníků. Každý z nich zastane práci až pěti zedníků.

    RYCHLÉ ZPRÁVY Z UKRAJINY

    Uhlíková ocel jako základní kámen stavebního průmyslu

    Ocel je v průmyslu i drobné výrobě nejrozšířenější železný kov. Její užitné i estetické vlastnosti využijí konstruktéři i designéři. Aby vyhověla tak širokému spektru požadavků, jaké na ni koncoví zákazníci kladou, je třeba správně nastavit její složení. Třeba tak, jako u uhlíkové oceli.

    Slovenský nástroj, který zvyšuje návratnost investic do reklamy a marketingu. Forvio získalo v seedovém investičním 20 milionů korun a míří na globální trh

    Inovativní nástroj ze Slovenska, který využívá datovou analýzu a strojové učení k optimalizaci marketingové strategie jednotlivých typů reklamy pro maximální návratnost investic. To je webová aplikace Forvio, kterou v Košicích vyvinuli Andy Kozák a Tomáš Putnoky. Růst jejich startupu a vstup na globální trh nyní podpoří investicí takřka 20 milionů korun (800 tisíc eur) slovenský investiční fond Crowdberry Investment Management (zkráceně CBIM), který se zaměřuje na rozvoj domácích technologických talentů a firem. Díky této investici chce Forvio prorazit v globální konkurenci inovací v oblasti marketingové analytiky. Konkurenční výhodou produktu je, že cílí na menší a středně velké technologické, finanční či e-commerce hráče a také na marketingové agentury.

    Air Bank ulehčí podnikatelům administrativu. S jednoduchou fakturací přímo v aplikaci My Air zdarma zvládnou vše, co podle průzkumů potřebují

    Vystavování faktur, hlídání jejich proplacení a upomínání dlužníků, ale třeba i přípravu podkladů pro daňové přiznání – právě tyto úkony hodnotí podnikatelé podle průzkumu IPSOS pro Air Bank jako jedny z nejvíce obtěžujících. Sami by v ideálním případě uvítali systém fakturace propojený přímo s bankovním účtem, který dokáže požadované údaje automaticky vyplnit, umožní rychlý přehled o stavu všech faktur a zároveň poskytne veškeré funkce zcela zdarma. Právě takové řešení nově poskytuje Air Bank přímo ve svém mobilním bankovnictví. Administrativu spojenou s fakturací tak usnadní nejen klientům z řad zkušených podnikatelů, ale zejména těm začínajícím, kterých podle dat z registru ARES za posledních 10 let přibývá nejvíce vždy na začátku roku a potom právě během září.

    ČMIS zvýšil obrat na 128 milionů korun. Pomohlo rozšíření služeb i zaměření na infrastrukturu pro AI

    Technologická společnost ČMIS, která patří k největším českým hráčům na poli hostingu, zvýšila svůj obrat v rámci celého holdingu za uplynulý fiskální rok na 128 milionů korun. Oproti loňskému roku (obrat 96 milionů korun) to znamená růst o více než 30 %. Výsledkům pomohly nové služby v oblasti softwarového vývoje, bezpečnosti, hybridního cloudu a umělé inteligence. Dařilo se rovněž sesterské firmě AppOnFly, která zvýšila počet uživatelů na 40 tisíc měsíčně, přičemž největší popularitě se těší v USA díky silné komunitě kolem hry Roblox.

    Přes 4 miliardy v obratu, více než 1,5 milionu lidí, kteří si platformu vyzkoušeli, a hned několik významných ocenění

    České FTMO v roce 2022 znovu dosáhlo nových výšin – v obratu, počtu uživatelů, ale i počtu těch, kteří si platformu pro tradery vyzkoušeli. Jen počet registrovaných meziročně stoupl o 68 %. Nejvíce obchodníků na platformě přibylo ve Spojených státech, Velké Británii či Německu. Historicky nejvyšší byl i počet výplat traderům, jeden z nich obdržel téměř milion dolarů. Zároveň jen za minulý rok společnost dosáhla růstu obratu o 33 % a dostala se přes 4 miliardy korun. EBITDA se pak vyšplhala přes 1,8 miliardy korun. Minulý rok ovšem FTMO zasvětilo zejména vývoji produktu, optimalizaci interních procesů a náboru do týmu, který se rozšířil o dalších 50 lidí. Společnost ale dobývala i soutěže. Už podruhé v řadě si odnesla výhru v Deloitte Technology Fast 50. Na začátku roku 2023 byli oba zakladatelé odměněni oceněním EY Technologický podnikatel roku. FTMO má však za sebou také investice do nemovitostí, věnuje se akvizicím a hledá ideální cíle pro další rozvoj skupiny.

    Petr Kubíček nastoupil jako Head of Sales do iBusiness Thein

    Petr Kubíček se stal Head of Sales pro značku iBusiness Thein. Ta je součástí skupiny Thein a díky rozšíření kompetencí Českého servisu z autorizovaného servisu Apple směrem k prodeji produktů a služeb Apple nabízí v B2B segmentu kompletní portfolio zařízení Apple. Úkolem Petra Kubíčka v iBusiness Thein bude zastřešit veškeré obchodní aktivity.

    Půl milionu dolarů. Tolik zaplatil český startup TENT.com za druhou nejdražší doménu v tuzemské historii

    Český fintechový startup TENT.com, který se zaměřuje na platby a obchodování s kryptoměnami, zaplatil za jednu z posledních globálně volných čtyřpísmenných domén nejvyššího řádu .com 500 tisíc dolarů. S hodnotou v přepočtu přes jedenáct milionů korun tak šlo o druhou největší doménovou akvizici do českých rukou v historii. „Slovo tent neznamená v angličtině jen „stan“, jak by se mohlo zdát, ale má metaforický význam pro zastřešení, proto jsme ho pro naši platformu od počátku vnímali jako klíčový nástroj pro budoucí mezinárodní expanzi,“ vysvětluje důvody obchodu David Tacl, zakladatel a CEO projektu. TENT.com umožňuje už dva měsíce nákup a prodej kryptoměn. Jako jeden z mála světových hráčů také umožňuje uživatelům pomocí platební karty Mastercard platit kryptoměnou v jakémkoliv obchodě či restauraci, a to kdekoliv po světě.

    Revoluční aplikace Alfréd změnila pracovní trh na Islandu. Náklady na hledání zaměstnanců snížila o 90 procent

    Trojice islandských vývojářů si po zkušenostech se založením vlastní malé firmy uvědomila, že způsob, jakým se na Islandu hledají noví zaměstnanci, potřebuje změnu. Místo spoléhání se na náhodné inzeráty v místních novinách proto vytvořili první verzi aplikace Alfréd, která nabízela pracovní inzeráty a notifikace o vhodných pozicích přímo na telefonu uchazečů. Tento revoluční přístup změnil islandský pracovní trh a náklady na hledání nových zaměstnanců se snížily o 90 procent. Po úspěchu na Islandu přišel před několika lety i na český trh a nyní udává tempo v inovacích s výrazným náskokem před ostatními pracovními portály.

    Skinners jdou dobýt Ameriku, pomůže jim k tomu český unicorn – fulfillment ShipMonk

    Brněnští výrobci ponožkobot a barefoot obuvi Skinners pokračují v zahraniční expanzi a po úspěšném vstupu do Německa nyní míří na americký trh. V USA vznikne vlastní dceřiná entita Skinners Technologies LLC s lokálním managementem a sídlem ve Wyomingu. Fulfillment na americkém trhu zajistí jeden z nejúspěšnějších českých logistických startupů ShipMonk, který se zde již výrazně etabloval na přelomu let 2020-21. V prvním roce cílí Skinners na prodeje v řádu desítek tisíc párů a udržitelný růst.

    Alza otevírá v Praze inovovaný Apple Shop

    E-shop Alza.cz chystá o víkendu slavností otevření zbrusu nové značkové prodejny Apple produktů, tzv. Apple Shopu. Vznikl přestavbou oblíbené expozice showroomu v pražských Holešovicích a svým designem i nabídkou služeb bude patřit k nejmodernějším v regionu střední a východní Evropy. Pro první návštěvníky jsou navíc připraveny atraktivní soutěže o poukazy na nákup i slevy na vlajkové modely.

    Skinners v roce 2022 utržili 100 milionů a vstoupili do nového segmentu barefoot obuvi. Letos míří do Německa a USA

    Fenomén v bosém obouvání, brněnští Skinners, za sebou mají úspěšný rok. Celkové tržby společnosti se vyšplhaly na 100 milionů a firma prodala téměř 200 000 párů ponožkobot. Díky úspěšné crowdfundingové kampani Skinners zahájili produkci svých prvních barefoot tenisek Walker, kterých letos chtějí vyrobit 40 000. V letošním roce plánuje firma upevnit svou pozici na německém trhu a zahájit také expanzi do USA.

    Společnost VSHosting dosáhla loni obratu téměř čtvrt miliardy

    Česká společnost VSHosting zakladatele Damira Špoljariče provozuje datacentra a jak napovídá její název, poskytuje hosting. Na jejích serverech fungují podle odhadů firmy již asi dvě třetiny domácích e-shopů. Podle předběžných výsledků VSHosting loni dosáhl obratu 246 milionů korun, což znamená meziroční růst o dvacet procent. S tím se pojí také růst počtu klientů, mezi nová známá jména patří například Muziker, Zoot či lékárny Benu.

    Sdílené doručování je budoucností logistiky, podle startupu Bevy.city dokáže firmám ušetřit 25–30 %

    Podle analýzy logistické společnosti Bevy.city mohou firmy díky sdílenému doručování ušetřit čtvrtinu nákladů. Český logistický start-up se tak snaží upozornit na pozitivní dopady sdíleného doručování – vedle financí jde především o snížení počtu vozidel v centrech měst, nižší produkci oxidu uhličitého i celkové zvýšení kvality služeb.

    Startupy loni opět lámaly rekordy, ekonomice navzdory

    Přijel nový jednorožec v podobě Productboardu, Rohlík překonal vlastní rekord nejvyšší investice a bylo uzavřeno kolem 200 investic, z nichž několik překročilo miliardu korun a až 160 z nich mířilo do nejmladších startupů v prvních a druhých investičních kolech (tzv. pre-seed a seed investice).

    Phishingové kampaně během pandemie gradovaly. Jen Kaspersky odhalil přes 5 000 podvodných webů o Covid-19

    Jaké techniky používají podvodníci, kteří se snaží zneužít epidemické problémy spojené s Covid-19, zjišťovali analytici bezpečnostních společností. Prostudovali si nevyžádané e-maily a phishingové stránky,...

    Strategické partnerství AWS a Salesforce – sjednocení vývoje a nové inteligentní aplikace

    Společnosti Amazon Web Services (AWS), Amazon.com a Salesforce oznámily výrazné rozšíření svého celosvětového strategického partnerství. Rozšíření spolupráce zjednoduší využívání uceleného portfolia produktů a služeb...

    Digitální služby, demografické změny i krytí kybernetických rizik přinesou pojistitelům nové příjmy

    Rostoucí poptávka po digitálních pojistných službách, nové technologie, demografické změny a proměňující se zákaznické preference ovlivní příjmy z pojišťovnictví, vyplývá z nové studie Insurance Revenue Landscape...

    Wolt spouští v Česku první kamenný obchod

    Finský start-up na doručování jídla spouští Wolt Market, který bude fungovat jako samostatný obchod na úrovni ostatních retailových partnerů. Po Finsku a Řecku se Wolt rozhodl obchod otevřít i v Česku, Dánsku a Maďarsku. Následně bude pokračovat i v dalších zemích, v nichž vidí největší potenciál. Praha se prvního Wolt Marketu dočká na podzim. Zákazníkům nabídne více než tisíc položek a expresní doručení. Dosud Wolt na tuzemském retailovém trhu navázal spolupráci s více než 200 maloobchodními partnery.

    Vítězem pražského inovačního maratonu #NakopniPrahu je datový chameleon

    Celkem 11 hackerských týmů se tuto sobotu utkalo v Pražském inovačním maratonu #NakopniPrahu2, aby pomocí technologií pomohly zlepšit život Pražanů. Finalisté prezentovali v pražském CAMPu před odbornou porotou své projekty a prototypy řešení, na kterých od února pracovali. Vítězem inovační soutěže se stal projekt Metacity, který si klade za cíl zjednodušit komunikaci mezi občany, developery, neziskovými organizacemi, městskými institucemi a dalšími zájmovými skupinami podílejícími se na rozvoji a plánování města skrze vizualizaci dat. Vítězný tým převzal z rukou primátora hl. m. Prahy Zdeňka Hřiba šek ve výši 50 000 Kč na podporu s realizací svého vítězného nápadu.

    IQOS získal prestižní ocenění Czech Superbrands 2021

    Společnost Philip Morris ČR a.s. získala se svým zařízením na nahřívaný tabák IQOS ocenění Czech Superbrands 2021. Ocenění udělila komise expertů Brand Council v rámci několika kol...

    Ekonomický optimismus vynáší hodnoty značek na rekordní úrovně

    Nejhodnotnější značky světa zaznamenaly rekordní růst, jejich kumulovaná hodnota dosáhla 7,1 bilionů USD, tedy částky srovnatelné se součtem ročního HDP Francie a Německa; vyplývá tak...

    Pilulka míří za lepším životem a mění logo a vizuální identitu

    Společnost Pilulka Lékárny přichází po osmi letech s celkovou změnou identity, která reflektuje zákaznické emoce a preference, je modernější a ukazuje +pilulku jako atraktivní...

    Socialbakers a Astute Solutions se mění na Emplifi

    Společnosti Astute Solutions a česká společnost Socialbakers dnes oznámily, že se mění na novou značku Emplifi. Ta bude zákazníkům poskytovat jednotnou Customer Experience (CX) platformu podporovanou společností Audax. Za...

    RYCHLÉ ZPRÁVY Z UKRAJINY