Více
    14.7 C
    Czech
    Pátek 10. května 2024

    Skinners jdou dobýt Ameriku, pomůže jim k tomu český unicorn – fulfillment ShipMonk

    Brněnští výrobci ponožkobot a barefoot obuvi Skinners pokračují v zahraniční expanzi a po úspěšném vstupu do Německa nyní míří na americký trh. V USA vznikne vlastní dceřiná entita Skinners Technologies LLC s lokálním managementem a sídlem ve Wyomingu. Fulfillment na americkém trhu zajistí jeden z nejúspěšnějších českých logistických startupů ShipMonk, který se zde již výrazně etabloval na přelomu let 2020-21. V prvním roce cílí Skinners na prodeje v řádu desítek tisíc párů a udržitelný růst.

    Pro vstup na americký trh, který nabízí potenciál prodeje statisíce párů ročně, si Skinners jako logistického partnera zvolili český ShipMonk. Ten na americkém trhu již velmi úspěšně funguje a nyní pro Skinners zajistí kompletní obsluhu US zákazníků. Díky založení dceřiné entity Skinners Technologies LLC bude možné trh obsluhovat lokálně a nabídnout B2B i B2C zákazníkům veškeré služby včetně vratek.

    „Hledali jsme partnera, který bude kvalitní, flexibilní a bude dobře znát americký trh. Příběh ShipMonku dobře znám, stejně jako lidi, kteří za ním stojí, a jsem ráda, že můžeme využít služeb české rychle rostoucí společnosti, jejíž filozofie je nám hodně blízká. Věřím, že za pár let budeme patřit mezi největší partnery ShipMonku,“ doplňuje Michaela Steinhauser, spoluzakladatelka Skinners.

    „Ze spolupráce se Skinners máme radost i proto, že se s Míšou a Petrem znám osobně a jejich příběh je mi blízký. Fandíme nasazení, se kterým se vrhli do zahraniční expanze, a jsme rádi, že jim díky našim zkušenostem a zázemí můžeme pomoci prorazit na tak náročném trhu, jaký představují Spojené státy,“ dodává zakladatel ShipMonk Jan Bednář.

    Prodej koncovým zákazníkům vedle vlastního e-shopu Skinners.cc zaštítí také Amazon a dále obchody maloobchodních partnerů. Díky skladům v Pensylvánii a fulfillmentu pod křídly ShipMonku se tak výrazně zjednoduší logistika, která dosud spoléhala na doručování z Evropy. To s sebou neslo vysoké náklady i horší zákaznickou zkušenost vzhledem k dlouhé době doručení a komplikovaným vratkám.

    „Díky pokrytí, které ShipMonk v USA má, můžeme zákazníkům nabídnout rychlé doručení a odříznout se od modelu doručování z Evropy, který by byl v rámci expanze finančně neudržitelný,“ dodává Michal Presse, marketingový ředitel Skinners.

    Lokální pobočka v podobě nové dceřiné společnosti Skinners bude sídlit ve Wyomingu a novým Country Managerem operujícím v Kalifornii se stane Joey Barbera. Během prvního roku by se Skinners v USA chtěli dostat na prodeje 50-60 tisíc párů, podobně jako na českém trhu. Postupně by se měl podíl tržeb z amerického trhu zvyšovat a růst ambiciózním, ale stále udržitelným tempem.

    Čtyři tuny (ponožko)bot za 35 milionů putují přes oceán

    Skinners již do USA v rámci expanze odeslali čtyři tuny zboží v hodnotě 35 milionů a další miliony plánují investovat do podpory brandu, přičemž oba tyto náklady na expanzi jsou financovány z vlastních zdrojů. První modely ponožkobot Skinners se americkým zákazníkům a potenciálním partnerům představily již v lednu na veletrhu Outdoor Retailer Show v Salt Lake City. Právě zde značka jako jediný český zástupce zaujala novináře a ukázala potenciál, který český průkopník bosého obouvání může využít.

    Skinners za sebou mají úspěšný rok 2022, kdy se tržby vyhouply na 100 milionů Kč. Společnost celkem obsloužila 32 000 zákazníků, přičemž mezi nejsilnější trhy mimo ČR patřilo v loňském roce Německo, Rakousko a Švýcarsko, kam mířilo cca 18 000 objednávek. Do zahraničí přitom putuje až 60 % produkce ponožkobot, které si oblíbili amatérští i profesionální sportovci. Vloni jich společnost vyrobila téměř 200 tisíc, přičemž za šest let existence Skinners vzniklo již přes 700 000 párů. Americká expanze navazuje na úspěšný vstup na německý trh, kde značka působí prostřednictvím 100 lokálních partnerů.

    O Skinners

    S prvním nápadem vytvořit obuvní mezistupeň, který by kombinoval pohodlí ponožek s ochranou bot, přišel zakladatel společnosti Petr Procházka v roce 2014 během letní brigády v Norsku, kde vyrobil první prototyp ponožkobot pro svého kamaráda, který si poranil nohu takovým způsobem, že pro něj byla chůze v klasické botě příliš bolestivá. Po návratu do Česka se spolu s Michaelou Steinhauser pustil do vývoje a výroby prvních opravdových párů Skinners. Společnost se nyní těší úspěchu ve 120 zemích světa a během roku 2022 dokázala dosáhnou více než stamilionového obratu. Díky úspěšné crowdfundingové kampani Skinners zahájili produkci svých prvních barefoot tenisek Walker, kterých letos chtějí vyrobit 40 000. V letošním roce plánuje firma upevnit svou pozici na německém trhu a zahájit také expanzi do USA.

    O fulfillmentu ShipMonk

    ShipMonk byl založen v roce 2014 Janem Bednářem jakožto služba na přeposílání balíků z USA do České republiky. Dnes je jedním z nejrychleji rostoucích startupů na Floridě a rozesílá více než 1,5 milionů balíků měsíčně pro téměř 1 000 amerických firem a korporací, kterým pomáhá škálovat služby nabídkou unikátních fulfillment řešení s pomocí nejmodernějších technologií. Mezi hlavní služby ShipMonku patří Order Fulfillment, Warehouse Management Software, Inventory Management Software a Order Management Software, klientům nabízí i kompletní logistické služby v rámci tzv. Order Fulfillmentu a Pick & Pack služeb.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.