Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    S heslem „za kultivovanou nekomerční reklamu v Praze “ vznikla Asociace plakátování nízkorozpočtové reklamy

    Asociace (APNR) sdružuje subjekty působící ve venkovní neziskové a nízkorozpočtové reklamě, jako součásti městského mobiliáře. Členové se zabývají reklamou pro kulturu, sportovní, společenské a politické akce. Cílem asociace je potlačit zadávání černého výlepu, chránit historické budovy proti sprejerům a dalšímu znehodnocování historických i jiných objektů.

    Předseda APNR Mgr. Boris Monoszon uvádí: „Naším cílem je vybudování a rozvíjení legální sítě kultivovaných plakátovacích ploch za jasných pravidel a podmínek, které by měl finálně stanovit Magistrát hl. m. Prahy a Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy. Dílčím cílem je pak vytvoření alternativy komerční svítící reklamě – sítě nosičů, které nevytváří vizuální smog v našem hlavním městě a jsou mobilní. Plakátování je důležitou součástí kulturního servisu již od poloviny 19. století. Slouží společnosti jako komunikační nástroj a přes originální grafické pojetí plakátů i jako outdoorová galerie pod širým nebem a pro mládež „prima retro“.

    „Naše agentura propojuje svět on-line a off-line reklamy. Vzhledem k tomu, že do kampaní pro naše klienty zejména v oblasti neziskového sektoru, pořádání společenských a kulturních akcí, zařazujeme i moderní způsoby ‚pouliční‘ reklamy, například tzv. guerilla reklamu, snažíme se, aby i tyto kampaně byly etické, ekologické a žádným způsobem nenarušovali kontinuitu životního prostředí a hodnotu historických objektů. I z tohoto důvodu jsme se přidali k asociaci APNR,“ doplňuje za člena APNR a agenturu DigitalAd Ondřej Vohnický.

    Plakátování má kořeny v umělecké tvorbě – byl to druh venkovní umělecké tvorby, který založil H. Tolouse-Lautrec, P. Picasso, S. Dalí nebo A. Mucha. Tato forma inzerce zůstává aktuální i dnes, zejména pro menší kulturní a neziskové subjekty je součást evropské kultury a typickým znakem městského mobiliáře západní civilizace, jenž je vždy přítomen např. v historických dobových filmech či dokumentech jako identifikátor doby a místa kulturní příslušnosti – Evropy.

    Zakládající členové asociace: 

    MF reklama Praha s.r.o. –„Maloformátová reklama“ respektive pokračuje ve vývoji nízkorozpočtové reklamy – plakátování v Praze na základě systému vybudovaného spol. Pragoplakát pro nízkorozpočtové kulturní, společensky prospěšné a politické události již od r.1994. 

    DigitalAd s.r.o. – Agentura DigitalAd je na trhu od roku 2017. Původně internetová agentura nabízí svým klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor. Její hlavní prioritou je být spolehlivým partnerem v reklamě. 

    Mediareal Group a.s. – poskytuje mediální servis pro pořadatele kulturních, společensky významných a sportovních aktivit a v neposlední řadě politické reklamě. 

    Jiří Sommer – sdružení lepičů. Prezentuje zájem zajišťovatelů legálního plakátování a technických služeb spojených s montážním servisem a údržbou reklamních zařízení. 

    Předseda: 

    Mgr. Boris Monoszon

    Místopředseda:

    Ondřej Vohnický

    Místopředseda:

    Iveta Zejdová

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.