Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    IKEA představuje trojici nových senzorů pro chytrou domácnost

    Zdroj:IKEA

    IKEA představuje tři nové, cenově dostupné chytré senzory k detekci úniku vody a k detekci pohybu – VALLHORN, PARASOLL a BADRING. Tyto senzory vám umožňují zůstat ve spojení se svou domácností, i když zrovna nejste doma.

    S chytrými senzory PARASOLL, VALLHORN a BADRING se IKEA pouští do nové kategorie výrobků, které umožňují řízení a monitorování domácnosti odkudkoli na světě. Kdykoli chytré senzory detekují nějakou aktivitu, dostanou o ní uživatelé v reálném čase oznámení. Díky tomuto vylepšení jsou tak se svou domácností neustále ve spojení, ať už se zrovna nachází kdekoli. Podle potřeby pak mohou jednat.

    • „Jak uvádí poslední zpráva Life at Home Report, lidem doma podle výzkumu záleží hlavně na pohodlí a bezpečnosti. Každý se chce doma cítit bezpečně a my jsme nadšení, že pronikáme do nového sektoru chytrých výrobků, díky kterým je život v domácnosti nejen lepší, ale navíc i bezpečnější. Věříme, že tyto výrobky mohou zákazníkům dopřát klid a větší pocit kontroly a pohodlí,“ říká Stjepan Begic, Product Design Developer v IKEA of Sweden.

    Chytré senzory jsou navržené tak, aby byly cenově dostupné a snadno se používaly. Díky elegantnímu designu na sebe zbytečně neupozorňují. Fungují samostatně nebo v kombinaci s dalšími chytrými výrobky od IKEA a nabízejí možnosti personalizace. V domácnosti je využijete nejrůznějším způsobem:

    • Senzor na dveře a okna PARASOLL se dá nenápadně namontovat na okna nebo na dveře. Když se tyto přístupové body otevřou nebo zavřou, senzor o tom informuje uživatele, kteří se tak dozvědí o všech nečekaných vstupech.
    • Bezdrátový pohybový senzor VALLHORN se dá umístit uvnitř i venku. Když detekuje pohyb, aktivuje světla. Barvu i intenzitu osvětlení je možné nastavit podle osobních preferencí.
    • Senzor úniku vody BADRING přijde vhod poblíž míst, kde se používá voda. Pokud detekuje únik vody, informuje o tom uživatele buď upozorněním, které zašle na mobil, nebo aktivací vestavěného alarmu. Upozorněním na případné nebezpečí spojené s vodou minimalizuje dopad nehod, které je tak možné začít okamžitě řešit.

    Pokud se senzory připojí k bráně DIRIGERA, spouštějí další chytrá zařízení, přijímají upozornění v mobilu nebo nastavují osvětlení podle preferencí – vše se řídí z aplikace IKEA Home smart, dokonce i na dálku mimo domov.

    • „V IKEA chceme, aby bylo chytřejší bydlení pro každého také jednodušší a pohodlnější. Proto jsme v nových senzorech skloubili technologie s našimi zkušenostmi s bytovým zařízením a nabízíme řešení, která jsou cenově dostupná a běžný život v domácnosti příjemně vylepší,“ upřesňuje David Granath, Range Manager v IKEA of Sweden.

    Všechny tři chytré senzory využívají software Zigbee. Jsou připojené k systému IKEA Home smart a jako takové se budou průběžně aktualizovat, takže časem budou nabízet více funkcí a možností.

    Od ledna 2024 budou v prodeji senzory PARASOLL (za 249 Kč) a VALLHORN (za 199 Kč). Senzor BADRING (za 199 Kč) bude následovat v dubnu 2024.

    www.IKEA.cz www.facebook.com/AgenturaADison
    www.facebook.com/IKEAceska www.linkedin.com/company/adison
    www.instagram.com/ikea_cesko/
    www.linkedin.com/company/ikea-group

    www.youtube.com/user/ikeaceskarepublika

    O Ingka Group

    Ingka Group (Ingka Holding B.V. a kontrolované subjekty) je jednou z 12 skupin společností, které vlastní a provozují prodejní kanály IKEA na základě franšízových smluv se společností Inter IKEA Systems B.V. Ingka Group podniká ve třech oblastech: IKEA Retail, Ingka Investments a Ingka Centres. Ingka Group je strategickým partnerem ve franšízovém systému IKEA a provozuje 378 obchodních domů IKEA ve 30 zemích. Do obchodních domů IKEA zavítalo během finančního roku FY20 706 milionů lidí a internetové stránky IKEA.com zaznamenaly 3,6 miliardy návštěv. Ingka Group podniká v souladu s vizí IKEA, což je vytvářet lepší každodenní život pro co nejvíce lidí a nabízet široký sortiment dobře navrženého a funkčního bytového zařízení za ceny tak nízké, aby si je mohlo dovolit co nejvíce lidí.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.