Více
    23.6 C
    Czech
    Pondělí 24. června 2024

    Slovenský nástroj, který zvyšuje návratnost investic do reklamy a marketingu. Forvio získalo v seedovém investičním 20 milionů korun a míří na globální trh

    Zdroj:Forvio

    Inovativní nástroj ze Slovenska, který využívá datovou analýzu a strojové učení k optimalizaci marketingové strategie jednotlivých typů reklamy pro maximální návratnost investic. To je webová aplikace Forvio, kterou v Košicích vyvinuli Andy Kozák a Tomáš Putnoky. Růst jejich startupu a vstup na globální trh nyní podpoří investicí takřka 20 milionů korun (800 tisíc eur) slovenský investiční fond Crowdberry Investment Management (zkráceně CBIM), který se zaměřuje na rozvoj domácích technologických talentů a firem. Díky této investici chce Forvio prorazit v globální konkurenci inovací v oblasti marketingové analytiky. Konkurenční výhodou produktu je, že cílí na menší a středně velké technologické, finanční či e-commerce hráče a také na marketingové agentury.

    • „Jsme nesmírně vděční za tuto investici a veškerou podporu ze strany Crowdberry. Tyto prostředky nám významně pomohou rozvíjet naši špičkovou platformu pro analýzu marketingových dat, která podnikům po celém světě poskytne přístup k technologiím, jež byly v minulosti dostupné pouze největším globálním společnostem s miliardovými tržbami. Celý náš tým v Košicích v současné době pracuje na dalších technologických vylepšeních, která brzy začleníme do naší platformy,“ říká Andy Kozák, spoluzakladatel společnosti Forvio.

    Marketingový mix firem jedním tahem

    Forvio představuje moderní generaci marketingových nástrojů, které dokážou s vysokou přesností měřit a porovnávat výkonnost všech online i offline marketingových kanálů. To vše z jedné obrazovky a v reálném čase. Díky tomu mohou uživatelé této platformy v rámci jednoho nástroje optimalizovat své marketingové aktivity na sociálních sítích, jako je Facebook nebo Instagram, ale také offline pro tiskovou reklamu, billboardy, rádio nebo televizi. Výsledkem je přehledná vizualizace dat a návrh možného přerozdělení celého marketingového rozpočtu společnosti. Ten dokáže umělá inteligence velmi přesně předpovědět, a to včetně návratnosti vynaložených prostředků.

    • „Věříme, že investicí do společnosti Forvio podporujeme platformu, která skutečně mění pravidla hry v oblasti marketingové analytiky. Inovativní přístup zkušeného týmu vytvořil skutečně funkční produkt, který vychází z přesných dat. Modelování marketingového mixu vnímáme jako důležitý nástroj pro efektivitu a optimalizaci marketingu, na který se zaměřuje stále více firem, tedy potenciálních klientů Forvio. Těšíme se na jejich další růst,“ říká Michal Nešpor, partner společnosti Crowdberry.

    Intuitivní integrace s nástroji internetového giganta Meta

    Společnost Forvio nedávno získala status Meta Business Partner a stala se tak součástí ekosystému globálního giganta Meta, který provozuje populární sociální sítě Facebook a Instagram. Kromě toho se Forvio dokáže integrovat také s Google Ads, Google Sheets a BigQuery, což zajišťuje plynulý tok dat a umožňuje marketingovým týmům efektivně využívat jejich stávající ekosystémy.

    Mezi klienty rychle rostoucího slovenského startupu již patří některé z nejznámějších lokálních i mezinárodních společností. Mezi největší z nich patří slovenská Tatra Banka či Slovak Lines. Dále je to Loopia Group, BioTechUSA nebo DNA Era. Kromě nich Forvio pomáhá také e-shopům Be Lenka a Scentbird či marketingovým agenturám, jako je košické Promiseo nebo bratislavský DataConcept.

    O Forvio

    Forvio je webová aplikace pro naplnění všech marketingových vizí. Platforma je navržena speciálně pro potřeby marketérů, kteří mohou z jednoho místa samostatně spravovat, vyhodnocovat a optimalizovat kampaně zaměřené na různé mediální kanály. Jejím cílem je maximalizovat návratnost investic (ROI), peněz investovaných do reklamy, sociálních sítí, online i offline médií (MMM, marketing mix modeling). Tento SaaS nástroj založený na umělé inteligenci a strojovém učení poskytuje řadu analytických funkcí pro každou kampaň a marketingový kanál zvlášť. Prostřednictvím vizualizace dat nabízí jednoduchý přehled o tom, kde jsou umístěny reklamy a jaké jsou, aby firmě přinesly nejlepší konverze. Forvio tak umožňuje značkám v široké sféře oblastí, jako jsou finance, technologie, zdravotnictví, e-commerce, doprava nebo přímo marketingovým agenturám, doporučovat ideální rozpočty, modelovat denní výdaje a neustále zlepšovat marketingovou strategii.

    O CBIM

    Crowdberry Investment Management spravuje investiční fond s majetkem v hodnotě 23,2 milionu eur určený na podporu mladých slovenských firem. Jako samostatná dceřiná společnost patří do investiční skupiny Crowdberry. Posláním společnosti CBIM je vyhledávat a podporovat inovativní společnosti a týmy s ambicemi růst na mezinárodní úrovni a přidávat hodnotu domácí ekonomice. Spravovaný fond s názvem CB Growth ONE je financován ze zdrojů spravovaných Slovenským investičním holdingem a z vlastních zdrojů fondu. Efektivně využívá zkušeností, odborných znalostí a sítě kontaktů investičního týmu i platformy ekosystému Crowdberry, kde se úspěšné firmy mohou ucházet o další kapitál. Společnost CBIM od spuštění investičního fondu CB Growth ONE v roce 2019 investovala do 36 společností. Portfolio fondu zahrnuje startupy působící v několika odvětvích včetně fintech, agritech, healthtech a ESG.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.