Více
    19.7 C
    Czech
    Pátek 10. května 2024

    Marketup vítězil v tendrech, zároveň rozšířil některé stávající spolupráce

    Zdroj:Marketup

    Digitální fullservisová agentura Marketup uspěla v roce 2022 v tendrech společností E.ON, Datart, LMC a Mailstep. Zároveň zahájila spolupráci s Palmknihy.cz, rozšířila spolupráci s retailovými řetězci GrandOptical, XXXLutz a zavádí social selling v Komerční bance. K tomu byla potvrzena další spolupráce s AXA nebo ABB.

    E.ON

    Pro dodavatele energií E.ON zajišťuje Marketup od ledna 2023 kompletní správu digitálních kampaní. Agentura zvítězila v dvoukolovém tendru, který probíhal od července do listopadu 2022 na výběr dodavatele pro dlouhodobou spolupráci. Ta zahrnuje kompletní správu výkonnostních i brandových online kampaní pro komodity elektřinu a plyn, fotovoltaiku a tepelnou techniku (platformy Google Ads, Seznam Sklik, Google Marketing Platform DV360) a dále přímé nákupy, datovou analytiku a reporting. Dosud E.ON v této oblasti spolupracoval s agenturou Acomware.  

    „E.ON je druhý největší poskytovatel energií na českém trhu a jeho dlouhodobou strategií je být lídrem v šíři a kvalitě digitálních služeb. To se mu velmi daří a je bezesporu po řadu let inovační jedničkou v této oblasti mezi dalšími energetickými hráči,“ říká Miroslav Král, CEO Marketup. „E.ON hledal partnera, který má robustní know-how a zkušenosti, vyhoví jeho vysokým nárokům a dále jej posune v rozvoji digitálních služeb. Jsme nadšeni, že si E.ON v náročném výběrovém řízení zvolil naši agenturu a těšíme se na dlouhodobou spolupráci.“

    LMC / Seduo

    Pro největší českou vzdělávací online platformu Seduo, která je součástí skupiny LMC s.r.o., zajišťuje Marketup od ledna 2023 kompletní správu digitální komunikace na sociálních sítích. Zároveň přebírá brandové a výkonnostní kampaně pro weby Seduo.cz a Seduo.sk.

    Datart

    V druhé polovině roku 2022 zvítězil Marketup v tendru na správu YouTube kanálu společnosti Datart, největšího maloobchodní prodejce spotřební elektroniky s více než 100 prodejnami, který působí v Česku a na Slovensku. Spolupráce zahrnuje nejen tvorbu strategie a správu YT kanálu, ale zejména kreativní a produkční práce spojené s tvorbou videoobsahu (od konceptu až po finální audiovizuální výstupy), využívaného pro český i slovenský YT kanál. Marketup bude dále zajišťovat online kampaně na podporu těchto videí. Ve svých aktivitách navazuje na úspěšnou komunikační linku „Opravdového elektrospecialisty“ z dílny Datartu. 

    GrandOptical

    Téměř dvouletá spolupráce na e-commerce projektech s GrandOptical, v obratu největší maloobchodní sítí prodejen oční optiky v Česku a na Slovensku, se od dubna 2022 rozšířila na kompletní digitální komunikaci. Marketup zvítězil ve výběrovém řízení a převzal po agentuře PHD řízení výkonnostních a brandových digitálních kampaní i komunikaci na sociálních sítích. Již v prvním roce spolupráce zajistila agentura výrazné navýšení počtu zákazníků objednaných online, což vedlo k meziročnímu růstu počtu návštěvníků i obratu společnosti. 

    V rámci spolupráce již proběhla tvorba kreativních konceptů završená produkcí online videospotů s potenciálem pro TV. Spolupráce se dále rozšíří o influencer marketing na síti TikTok, který se objeví v komunikaci GrandOptical na jaře 2023. 

    AXA

    Po třech letech úspěšné spolupráce s AXA CEE, kdy Marketup doručil na šesti trzích (CZ, SK, PL, HU, AT a RO) meziroční růst objemu pojistných smluv na cestovní pojištění ve stovkách procent, zvítězila agentura v listopadu 2022 tendru na kompletní online komunikaci a digitální prodej pro český a slovenský trh na další období. 

    „AXA je lídrem na trhu online cestovního pojištění. Máme radost z pokračování naší spolupráce a těšíme na komunikaci nových typů služeb a produktů v letošním roce,“ říká Miroslav Král z Marketupu. Součástí komunikace je také velmi úspěšný influencer marketing, který na českém trhu vykázal za rok 2022 PNO 24 %, což je v porovnání s jinými influencer kampaněmi excelentní výsledek. 

    Palmknihy

    V roce 2022 zahájila agentura spolupráci s online knihkupectvím Palmknihy.cz, které je součástí největšího českého nakladatelství Albatros Media. Vedle návrhu a kompletního zajištění produkce vánoční kampaně (od audiovizuální tvorby po brandovou kampaň) bude agentura pokračovat v rozvoji komunikační linky i v roce 2023.

    XXXLutz

    Dosavadní mediální práce pro klienta XXXLutz na českém a slovenském trhu se v roce 2022 rozšířila o tvorbu samostatného obsahu pro online komunikaci, postavené na vlastní kreativě včetně zajištění kompletní audiovizuální produkční činnosti. Na první počin v podobě vánoční kampaně navazuje produktová komunikace, která bude pokračovat i v roce 2023.

    Komerční banka

    Marketup spolupracuje už přes tři roky s Komerční bankou, která se řadí do TOP 3 bank na českém trhu z hlediska počtu klientů, bilanční sumy i zisku. Po rozsáhlém auditu digitálního prodeje, který proběhl na podzim 2020, a návrhů na jeho akceleraci se agentura dlouhodobě podílí na implementaci některých doporučení, zejména pak v oblasti SEO a tvorby nového obsahu webových stránek KB. Od prosince 2022 Marketup nově poskytuje konzultační služby v zavádění social sellingu v segmentu malých a středních firem.

    ABB

    Po dvou letech obhájila agentura v tendru správu sociálních sítí obchodní oblasti Elektrotechnika globální technologické společnosti ABB Česká republika na roky 2023 a 2024. Marketup současně zajišťuje lokálně digitální marketing a kreativní služby i pro další divize ABB – Robotika a automatizace a Pohony – už od roku 2017.

    S ABB Robotika nastavila agentura v uplynulém roce brand narrative a obsahovou strategii včetně realizace prvního úspěšného B2B kreativního projektu s přesahem do PR. S projekty podobného zaměření i rozsahu, s nimiž se pro rok 2023 v celkovém komunikačním plánu již počítá, bude Marketup pokračovat i nadále.

    Mailstep

    Od září roku 2022 spolupracuje Marketup se společností Mailstep, lídrem na trhu v oblasti profesionálního fulfillmentu pro e-shopy ve střední a východní Evropě. Pro klienta zajišťuje B2B komunikaci, a to jak výkonnostní, tak brandové kampaně zaměřené na segment e-shopů, které řeší své skladové prostory či finishing zakázek. V současné době Marketup zastřešuje kampaně pro český a německý trh. „V minulosti jsem měl s Marketupem jen ty nejlepší zkušenosti,“ říká ke spolupráci Martin Pipek, marketingový manažer společnosti Mailstep. „Takže když jsem potřeboval parťáky, kteří se mi nově postarají o B2B segment, volba byla jasná. Proč také měnit něco, co funguje skvěle?“

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.