Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    IQOS získal prestižní ocenění Czech Superbrands 2021

    Společnost Philip Morris ČR a.s. získala se svým zařízením na nahřívaný tabák IQOS ocenění Czech Superbrands 2021. Ocenění udělila komise expertů Brand Council v rámci několika kol hodnocení, jehož součástí byly i výsledky spotřebitelského průzkumu agentury INCOMIND. Spolu s titulem Nejdůvěryhodnější značka 2020 jde tak o další prestižní ocenění, kterým se značka IQOS může pochlubit.

    „Velmi si vážíme získání titulu Czech Superbrands 2021. Považujeme ho za potvrzení toho, že značka IQOS má mezi našimi zákazníky i u odborné veřejnosti vynikající pověst. Společně s oceněním Nejdůvěryhodnější značka na trhu, kterého si také velice ceníme, bereme obě také jako závazek. Motivují nás ve zlepšování našich produktů i služeb a v pokračování v naplňování naší vizi světa bez kouře. Jsem přesvědčena, že obě ocenění jsou také jasnou zprávu o tom, že jdeme ve vývoji bezdýmných alternativ pro dospělé kuřáky správným směrem,“ říká Andrea Gontkovičová, generální ředitelka Philip Morris ČR a.s.

    Udělení titulu Superbrands je uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu zahrnující i oblibu u zákazníků, kteří si s ní spojují významné hodnoty a mají k ní osobní vztah. Právě hodnocení zákazníků je v několika kolech řízení důležitým kritériem. Průzkum a jeho výsledky pro Superbrands zpracovává agentura INCOMIND. Součástí průzkumu je hodnocení podle nástroje Brand Potential Index (BPI), který měří atraktivitu značek podle vnímání spotřebitelů a validním způsobem zobrazuje relativní atraktivitu značky v jejím konkurenčním prostředí. 

    Odborná komise Brand Council, složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu, hodnotí značky podle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, inovace či prestiž. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemohou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolňuje Úřad průmyslového vlastnictví. 

    Ocenění Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Mezinárodní organizace Superbrands vznikla v roce 1994 ve Velké Británii, odkud se během své dlouholeté existence rozšířila do více než 90 zemí pěti kontinentů. V České republice je program Czech Superbrands aktivní již devátým rokem a za dobu své existence si vydobyl prestižní postavení. 

    Titul Czech Superbrands 2021 není jediným prestižním oceněním, kterým se může značka IQOS společnosti Phillip Morris ČR pochlubit. Češi zvolili IQOS také v soutěži Nejdůvěryhodnější značka na trhu za rok 2020 jako nejoblíbenější zařízení pro užívání zahřívaného tabáku a společnost Phillip Morris tak obhájila své prvenství v kategorii bezdýmných tabákových výrobků. Soutěž, odborně vedená agenturou Nielsen, se věnuje měření a vyhodnocování spotřebitelské důvěry jako nejdůležitějšího aspektu při rozhodování o nákupu.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.