Více
    14.7 C
    Czech
    Pátek 10. května 2024

    Pilulka míří za lepším životem a mění logo a vizuální identitu

    Společnost Pilulka Lékárny přichází po osmi letech s celkovou změnou identity, která reflektuje zákaznické emoce a preference, je modernější a ukazuje +pilulku jako atraktivní místo nákupu. Pilulka mění vnímání lékárny jako místa, kde se pacienti pouze léčí na místo, kde má prioritu lepší život – prevence, zdravý životní styl, výživa, screening. Nové logo, barvy a široké spektrum grafických prvků přináší do celé komunikace hravost a radost.

    „Představte si, že lékárna nemusí být jen lékárna. O to nám od první chvíle šlo, aby zákazníci skrze novou identitu a komunikaci začali +pilulku vidět jako bránu do světa zdravého životního stylu. Cílem je udělat +pilulku atraktivnější a otevřít ji všem, kteří touží po lepším životě. Jsem si jistý, že jsme pro +pilulku našli to správné charisma a zákaznice zde budou hravě a radostně nakupovat, protože každý nákup na +pilulce končí úsměvem,“ říká Robert Janča, odborník na komunikaci značek, který se na rebrandingu podílel.

    Ke změně vizuální identity a komunikace k zákazníkům došlo na základě výsledků podrobného výzkumu, kterému se Pilulka věnovala od loňského roku. „Ze získaných dat vyplývá, že na Pilulce nakupují ze 65 % ženy (moderní/ambiciózní trendsetterky), které jsou aktivní na internetu. Právě tato cílová skupina se postarala o 70 % tržeb za rok 2020,“ uvádí Martin Navrátil, CCO Pilulky. 

    Na rebrandingu se podíleli lidé napříč celou firmou. Na vizuální změně spolupracovala +pilulka také s designérkou Věrou Marešovou, která vytvořila nový hravý a radostný vizuální styl, jenž představuje Pilulku jako jednoduchou a atraktivní cestu ke zdravému životnímu stylu. „Navržená vizuální identita se snaží více komunikovat funkci a obsah +pilulky. Základním prvkem, který není prvoplánově vidět je tečka / bod / zárodek, který vše vytváří neboli emoce. Vizuální prvky jsou oblé, jemné a navozují vizuálně „intuici“ a ženskost. Chci říct, že +pilulka představuje intuitivní cestu a je takovým „+“ a „úsměvem“ na jejich cestě za lepším životem“, říká Věra Marešová, vizuální a grafická designérka.

    Cílem rebrandingu je více se přiblížit cílové skupině, posílit image Pilulky a odlišit se od konkurence. „Část zákazníků nás vnímá pouze jako e-shop, nebo jako lékárnu. Našim cílem je stát se nejlepším partnerem v oblasti péče o zdraví našich zákazníků a podpořit jejich zdravý životní styl,“ dodává Vojtěch Janoušek, CMO Pilulky.

    Rebranding bude zákazníky provázet od chvíle, kdy navštíví webové stránky Pilulky, až po doručení jejich objednávky. Novinkou je také rozšíření vlastních výdejních míst, tzv. Pilulka Boxů. „Nový design Pilulky je promítnut napříč všemi aktivitami, které děláme. Máme nové logo, web, škálu barev, měníme polepy našich Pilulka Aut i Pilulka Boxů. Právě Pilulka Boxy mohou naši zákazníci nově využívat mnohem více než tomu bylo doposud. Od dnešního dne přibylo deset nových prémiových lokalit v obchodních centrech v Česku a na Slovensku, kde si mohou zákazníci svou objednávku vyzvednout. V následujících týdnech budeme Pilulka Boxy umisťovat na další zajímavé lokality V neposlední řadě se mohou zákazníci těšit také na nový obaly, ve kterých jim posíláme objednávky. Do budoucna plánujeme změnit vizuální podobu všech lékáren, které nosí na štítu logo +pilulka,“ říká Daria Zverevská, brand manažerka Pilulky. 

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.