Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    iSTYLE Masaryčka: Nová Apple Premium Partner prodejna v unikátních prostorech otevře již 31. října

    Zdroj:iStyle

    Jedinečná architektura studia Zahy Hadid ve spojení se špičkovým nákupním zážitkem. Společnost iSTYLE otevře novou prodejnu ve standardu Apple Premium Partner, kterou zákazníci naleznou v nově realizovaném projektu Masaryčka. Pro iSTYLE, který je největším partnerem společnosti Apple v regionu CEE, jde o další strategický prostor na jednom z nejvytíženějších míst v Praze a o již 12. prodejnu v České republice. Slavnostní otevření se uskuteční 31. října a na zákazníky čeká řada zajímavých slev v čele s MacBook Air M1 za 18 990 korun.

    V pořadí již pátou prodejnu ve vysokém standardu Apple Premium Partner otevře iSTYLE v nové budově Masaryčka, která se zrodila na ploše bývalého brownfieldu poblíž pražského Masarykova nádraží. Za unikátním revitalizačním projektem stojí architekti z ateliéru Zahy Hadid. Příprava celého konceptu prodejny trvala déle než rok a zahrnovala blízkou spolupráci jak se světoznámým architektonickým studiem ZHA, tak i s Penta Real Estate.

    Pro iSTYLE jde o teprve druhou prodejnu, která se nachází mimo prostory obchodních centra a je tedy přístupná přímo z ulice. Dosud jedinou takovou prodejnou byla přilehlá provozovna Revoluční, která otevřela již před 17 lety. Díky strategickému umístění poblíž vytíženého dopravního uzlu má prodejna potenciál oslovit kromě českých zákazníků také zahraniční turisty.

    • „Architektonické pojetí komplexu Masaryčka je skutečně jedinečné a jsme rádi, že právě zde můžeme otevřít již pátou prodejnu ve vysokém standardu Apple Premium Partner. Věřím, že díky poloze v centru Prahy i plánované rychlodráze na letiště se stane oblíbeným nákupním místem pro zákazníky z Česka i zahraničí,“ popisuje Vít Goluch, General Manager společnosti iSTYLE v České republice.

    Prémiový zážitek i nadstandardní služby

    Se svým celkovým konceptem, vybavením i nákupním zážitkem míří nová prodejna k uspokojení i těch nejnáročnějších zákazníků a zážitek z nakupování Apple zařízení a příslušenství dostává na tu vůbec nejvyšší úroveň, která je v Česku zákazníkům dostupná. Na ploše 224 m2 čeká na zákazníky prodejna s ikonickým designem, kde většinu plochy zaujímá Apple showroom s produkty k vyzkoušení včetně bohaté nabídky příslušenství. Přímo v prodejně je k dispozici proškolený personál i expresní autorizovaný servis. Firemní klienti mohou navíc využít B2B koutek zaměřený především na potřeby malých a středních firem, kde jsou specialisté iSTYLE zákazníkům připraveni pomoci nejen s nákupem, ale také s financováním a celkovou implementací zařízení do firemního provozu.

    Slavnostní otevření nové prodejny proběhne 31. října v 9:00 a zákazníci se mohou těšit na workshopy, soutěže, dárky i celou řadu zajímavých slev na místě. Z těch nejzajímavějších nabídek lze jmenovat MacBook Air 13,3″ M1 za 18 990 Kč, MacBook Air 15″ za 29 990 Kč či iPhone 14 Pro 512 GB za 29 990 Kč. Jako vždy nebude chybět ani občerstvení od Starbucks přímo ve frontě.

    Nová prodejna je již 12. pobočkou společnosti iSTYLE v České republice. iSTYLE tak pokračuje ve svém růstu a navazuje na nedávné otevření prodejny ve strategicky umístěném OC Šestka, jejímž otevřením se iSTYLE přibližuje obyvatelům západní části Prahy či návštěvníkům pražského letiště. Společnost zároveň postupně rekonstruuje stávající prodejny do nejvyššího standardu APP. Na česko-slovenském trhu iSTYLE díky právě probíhajícímu spojení se sítí m:zone nabídne již 18 prodejen a nadále tak posiluje v celém regionu CEE, kde má již přes 60 prodejen.

    O společnosti:

    Společnost iSTYLE, která patří do skupiny Midis, je největší sítí maloobchodních prodejen Apple Premium Partner v devíti zemích střední a východní Evropy. V současné době má již přes 130 prodejen, z toho více než 60 v regionu střední a východní Evropy a 30 na Středním východě. Síť španělské sesterské společnosti K-Tuin tvoří dalších 40 prodejen. Obrat společnosti iSTYLE (společně se španělskou K-Tuin) v loňském roce přesáhl 1 miliardu dolarů.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.