Značka Tommy Hilfiger, která je vlastněna společností PVH Corp. [NYSE: PVH], s potěšením oznamuje jmenování Avery Baker prezidentkou a vedoucí značky, které vstoupilo v platnost 17. listopadu 2020. Baker má nově globální odpovědnost za produkty značky, marketing a zážitky napříč všemi kategoriemi, regiony a kanály.
Baker od svého nástupu do společnosti Tommy Hilfiger v roce 1998 zastávala několik pozic v globálních kancelářích společnosti, včetně pozic hlavní marketingové ředitelky a vedoucí značky. V polovině roku 2019 z funkce odstoupila, aby mohla trávit více času se svou rodinou. Nyní se Baker do organizace vrací, aby přispěla při psaní další kapitoly společnosti a značky, na které jí tolik záleží. Během svého působení ve společnosti se zasloužila o vývoj značky TOMMY HILFIGER na jednu z nejuznávanějších prémiových značek životního stylu na světě. Má zkušenosti s vývojem a implementací strategií budování značky, které podporují obchodní růst a její hodnotu.

„Avery Baker má mimořádný cit pro odkaz a DNA značky. Také má za sebou řadu úspěšných spotřebitelských iniciativ, které pohánějí značku i obchod,“ sdělil Martijn Hagman, generální ředitel Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. „Závazek k aspiračním produktům a prvotřídnímu marketingu je základem naší vize stát se skutečnou globální značkou, která vede s cílem. Jsme rádi, že můžeme paní Baker přivítat zpět do rodiny Tommy Hilfiger, aby značku vedla v obou těchto oblastech a plně využila její globální potenciál.“
„V těchto náročných dobách mají značky příležitost a odpovědnost měnit životy spotřebitelů k lepšímu,“ prohlásila Baker. „Věřím, že Tommy Hilfiger může mít obrovský pozitivní dopad jako společnost, která je milována nejenom pro svoje akce, ale i pro vynikající produkty, které navrhuje. Jsem nadšena, že se mohu vydat na tuto novou cestu s Tommym, Martijnem a našimi vedoucími týmy v Evropě, Asii a Tichomoří a v Severní a Jižní Americe. Pracujeme na dosažení dlouhodobého cíle v každém z regionů a transformaci společnosti zevnitř ven – od kultury ke spotřebiteli – abychom se stali společností, která bude relevantní i v následujícím desetiletí. “
Baker byla jmenována do funkce vedoucí značky v roce 2014. Ve funkci spojila kreativní a obchodní řízení za účelem vytvoření zbrusu nové vize značky, využívající kombinaci popkultury, módy, technologií a zábavy. Řídila transformační programy včetně TOMMYNOW, největší a nejúspěšnější módní přehlídky typu „See Now, Buy Now“ a využitím odkazu společnosti oživila značku TOMMY JEANS, inspirovanou 90. léty, jako oblíbenou značku pro mladé. Během jejího působení zvýšila významná partnerství navázaná s vlivnými módními ikonami, jakými jsou například Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH a Vetements, význam značky a přilákala novou generaci fanoušků.
TOMMY HILFIGER je jednou z předních světových značek životního stylu s globálně uznávaným jménem a identitou. Marketingové iniciativy společnosti pomohly zvýšit stopu společnosti TOMMY HILFIGER prostřednictvím důsledného růstu globálního povědomí o značce a strategií zaměřených na spotřebitele, které budují a udržují věrnou základnu fanoušků. Dnes je expozice značky na historickém maximu v důsledku výjimečných sbírek, kampaní, partnerství a působivých aktivací spotřebitelů.