Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    BaSys uvádí na trh prémiové kuchyňské spotřebiče Cuisinart, tváří značky se stává šéfkuchař Marek Fichtner

    Zdroj:BaSys

    Na český a slovenský trh přichází celosvětově populární prémiová značka kuchyňských spotřebičů Cuisinart s 50letou tradicí. Jejich distribuci získala česká pobočka společnosti BaSys CS, která se v rámci svých dvou divizí specializuje na vybrané značky špičkové spotřebitelské i profesionální audiotechniky a domácích spotřebičů. Produkty Cuisinart podpoří mimo jiné Marek Fichtner, český šéfkuchař, prezident Bocuse d’Or Czech, porotce prvních dvou ročníků kulinářské show MasterChef 2015–2016, vítěz sedmého ročníku ankety Zlatý kuchař 2022 a šéfkuchař restaurace Červený Jelen.

    Pod názvem Cuisinart představil na výstavě National Housewares Exposition v Chicagu přesně před 50 lety Carl Sontheimer“, fyzik s titulem z MIT, vůbec první food procesor neboli kuchyňský robot moderní koncepce na světě. Tímhle krokem nastavila tehdy neznámá americká značka nové trendy v oblasti domácího vaření. V průběhu dalších let uvedla postupně společnost kompletní sortiment kuchyňských spotřebičů a dalších výrobků s důrazem na zdravé stravování. Jedním z příkladů tohoto trendu je multifunkční stolní trouba, která vedle všech tradičních funkcí vaření funguje i jako horkovzdušná fritéza bez použití oleje nebo jako parní hrnec. Spotřebiče Cuisinart jsou známy jako velmi kvalitní a spolehlivé produkty.

    Tuto americkou značku přináší nyní oficiálně na český a slovenský trh společnost BaSys CS. Před zahájením distribuce byl tým BaSysu vyškolen v novém sídle pařížské firmy BaByliss, pod kterou značka Cuisinart spadá. V rámci uvedení produktů Cuisinart na trh a související propagace spolupracuje BaSys CS se známým šéfkuchařem Markem Fichtnerem, který pro značku Cuisinart připravuje vlastní recepty. Fotky a videa budou postupně uvolňována prostřednictvím digitálních formátů na sociálních sítích Basys Home & Kitchen a v dalších kanálech, včetně konkrétních receptů všech jídel. Spolupráce Marka Fichtnera s Cuisinart navazuje na propojení značky s mnohaletým ambasadorem, legendárním francouzským kuchařem Paulem Bocusem, zakladatelem nejprestižnější světové kuchařské soutěže Bocuse d´Or, a s jeho globální sítí kulinářských institutů. Marek Fichtner zastává post čestného prezidenta Bocuse d’Or Czech.

    • Již nyní najdou zákazníci produkty Cuisinart na e-shopech prodejců Mall.cz, Onlineshop.cz, Datart a Planeo. Vzhledem k prémiovému segmentu, kam Cuisinart jednoznačně patří, budeme prodejní kanály dále rozšiřovat, a to nejen do retailu, ale také například do kuchyňských studií. Portfolio Cuisinart pro evropský trh je jasně definováno a čítá přibližně 50 produktů. V České republice a na Slovensku plánujeme nabízet vše, co značka v Evropě nabízí a veškeré produkty budeme mít pro prodejce skladem. Na konkrétní vybrané produkty budeme zaměřovat speciální marketingové aktivity a kampaně,“ komentuje Martin Pitoňák, produktový manažer BaSys CS.

    Sortiment produktů Cuisinart je rozdělen do pěti produktových řad: snídaně, příprava jídla, vaření, bezdrátové výrobky a ostatní speciální spotřebiče, kam patří například výrobníky zmrzliny, jogurtů a sorbetů.

    V souvislosti s uvedením značky Cuisinart na český a slovenský trh byly vytvořeny lokální webové stránky Basyshomeandkitchen.cz, které nabídnou informace o všech produktech dostupných v Čechách a na Slovensku, zákaznickou podporu, recepty včetně těch od Marka Fichtnera a odkazy na všechny aktuální prodejce.

    O společnosti BaSys:

    Společnost BaSys CS je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean, Energy Sistem a další. Česká pobočka BaSys CS v poslední době významně rozvíjí také distribuční divizi prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.

    O společnosti Cuisinart:

    Cuisinart® založil v roce 1973 Carl Sontheimer. Ten světu na výstavě v Chicagu představil revoluční food processor. Multifunkční kuchyňský pomocník se stal oblíbenou součástí domácností po celém světě. Dnes Cuisinart® kromě food processorů nabízí také kuchyňské roboty, deskové grily, kávovary, toustovače, vaflovače, mixéry, šlehače, nádobí, příbory a další pomůcky nebo příslušenství.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.