Více
    14.7 C
    Czech
    Pátek 10. května 2024

    Crowdfunding jako nový nástroj marketingu. Hithit využívají pro růst i velké firmy

    Crowdfundingové kampani pražské tělocvičny Železná koule na Hithit.cz šlo v posledních týdnech jen těžko uniknout. Na jejím konci září na účtu gymu částka téměř sedm milionů, což podle Pavla Eichlera z Hithit.cz jasně potvrzuje fakt, že se se na této platformě v poslední době enormně daří projektům zažitých značek.

    Internetová televize DVTV tu od fanoušků vybrala téměř deset milionů korun, zlínští obuvníci Vasky prodali zboží za 5,5 milionu a designérce Anně Marešové se povedlo získat více než milion na menstruační kalíšek její značky Whoop·de·doo. Obrat Hithitu se v loňském roce přehoupl přes 100 milionů korun, realizovalo se více než 1 500 kampaní. „Těší nás, že tento způsob financování nyní využívají zavedené velké značky k získání financí na růst nebo inovace. Uvědomují si, že kampaň na Hithitu jim kromě peněz pomůže rozšířit povědomí o jejich značce a zároveň si otestují trh,“ říká Pavel Eichler z Hithit.cz.

    „Podnikání bylo kdysi výsadou dědičných elit, s nástupem bank se možnost zapojit se do běhu světa a realizovat své myšlenky zdemokratizovalo – a začalo jít spíše o myšlenku než o vlastnictví kapitálu. S crowdfundingem se zhmotnění idejí stává ještě podstatně demokratičtější,“ hodnotí rozmach crowdfundingu ekonom Tomáš Sedláček.

    Marketingový potenciál Hithitu dokonale využila právě Železná koule. „Hithit jsme chtěli jednak využít jako lakmusový papírek, abychom si udělali představu o tom, jaký bude o náš on-line koučink zájem. A také jsme se ho rozhodli použít jako platformu pro propagaci, abychom nemuseli investovat peníze do nákladného marketingu, ale mohli je použít především pro vývoj samotného produktu,“ potvrzuje Michal „Radar“ Vrátný ze Železné koule.

    Crowdfundingový portál Hithit.cz, který propojuje autory zajímavých nápadů s jejich zákazníky, od svého spuštění v roce 2012 pomohl na svět tisícům projektů. Do loňského jara se tato platforma soustředila především na rozjezd nových byznysových záměrů. To se ale změnilo s příchodem první vlny pandemie koronaviru. V březnu 2020 se na Hithitu spustila nová sekce Antivir, která slouží podnikatelům pro získání peněz na přežití a boj s následky koronakrize. Od podzimu běží její druhá fáze. Dohromady se už uskutečnilo téměř 250 kampaní a další se chystají. Úspěšnost „záchranného“ programu je podle vedení Hithitu až 70 procent.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.