Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    HoppyGo zařazuje do nabídky ikonické youngtimery českého automobilového průmyslu

    Zdroj:HappyGO

    Platforma pro sdílení aut HoppyGo vítá ve své nabídce ikonické youngtimery ze 70. a 80. let 20. století v čele s modely Škoda 110L a Škoda 136 Rapid. Uživatelé si tak nyní mohou vychutnat historickou jízdu v prvním československém automobilu, kterého se vyrobilo přes milion, nebo ve sportovnější verzi dobře známé „stodvacítky“ zvané „Porsche chudých“. Nesmrtelné historické unikáty jsou ve skvělém technickém stavu k zapůjčení v Praze a nabízí jedinečnou možnost poznat, jak cestovala typická československá rodina.

    Carsharing HoppyGo završuje spojení se SmileCar půlroční kampaní | Týden.cz

    „Mezi stěžejní výhody HoppyGo patří kromě příznivých cen a uživatelsky přívětivé aplikace také velice bohatá nabídka automobilů, kterou neustále rozšiřujeme. Naším cílem je poskytnout uživatelům jak komfortní a moderní vozy pro cestování na dovolenou a víkendové tripy, tak speciály, které nabídnou jedinečný zážitek a unikátní svezení – ať už jde o obytné karavany, sportovní speciály nebo právě o historické youngtimery, které mají dnes již kultovní status,“ uvedl Jakub Erben, Fleet manager HoppyGo.

    Škoda 110L

    Škoda 100 a 110 jsou téměř stejné osobní automobily, které se liší pouze motorizací. Vyráběla je československá automobilka AZNP v období 1969–1977 a v historii tuzemského automobilového průmyslu zastávají významné postavení. Jedná se totiž o první československý automobil, který překonal hranici milionu vyrobených kusů (1 079 708 ks) a zároveň jde o první miliontý vůz značky Škoda s motorem vzadu. Model v nabídce HoppyGo je velice zachovalá verze 110 „de Luxe“, což byla silnější motorová varianta 1107 cm³ / 39 kW s maximální rychlostí 128 km/h, která rovněž nabízela speciální lůžkovou úpravu sedadel včetně luxusních doplňků. Škoda 110 L měla jako první uprostřed čelní masky nápis Škoda a celkově se jí vyrobilo přes 259 tisíc kusů (včetně verze LS). Modely 100 a 110 byly v Československu exportním klenotem, jelikož se vyvážely do řady západoevropských zemí a verze 110 L dokonce i na Nový Zéland. Veřejnost zaujaly především příznivou cenou a velice dobrými jízdními vlastnostmi. Škoda 110 se později stala východiskem také pro koncepční automobily a její poháněcí soustava poskytla základ pro první formuli Škoda z podniku Metalex.

    Škoda 136 Rapid

    Modely Škoda Rapid vyráběla rovněž československá automobilka AZNP v období 1981 až 1990 v Kvasinách a jednalo se o sportovně laděné osobní automobily. Rapid 136 vycházel z modelů Škoda 136 GL a měl v zásadě shodný motor s modelem Škoda Favorit o objemu 1289 cm³ a výkonem 46 kW. Celkem se vyrobilo 9 708 kusů a velkou popularitu si získal především ve Velké Británii kvůli nízké ceně a specifickým jízdním vlastnostem ovlivněným podélným uložením motoru za zadní nápravou. Renomovaný britský motoristický magazín Autocar & Motor vůz testoval v roce 1988 a dokonce tehdy uvedl, že se „chová jako Porsche 911“. Tuto zmínku následně vtipně využil také britský importér v reklamní kampani, kde porovnával shodné jízdní vlastnosti právě s ikonickou 911. Škoda 136 Rapid tak byla od té doby přezdívána “Porsche chudých”. V nabídce HoppyGo je tento model ve velice dobrém stavu z roku 1989 s nájezdem pouhých 70 tisíc km.

    Pronajímatel českých youngtimerů má ve své sbírce i další kultovní modely, a kromě zápůjčky nabízí i kompletní prohlídku. „Naše portfolio historických unikátů čítá zhruba dvě desítky vozů a vedle statických prohlídek na nejrůznějších veletrzích, autosalonech a výstavách, jsme se nyní rozhodli tyto automobily veřejnosti ještě více zpřístupnit. Kromě zapůjčení vozu na HoppyGo poskytneme zájemcům rovněž možnost podívat se také na zbytek naší sbírky včetně odborného výkladu. Kompletní sbírku našich veteránů si zájemci mohou dopředu prohlédnout na našem Instagramu @veteranyskoda,“ uvedl majitel sbírky.

    Kromě historických unikátů nabízí platforma pro sdílení aut HoppyGo více než 2 000 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít výhodný slevový program. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.