Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    iSTYLE se spojuje s m:zone a posiluje v regionu. Na česko-slovenském trhu má nově 16 prodejen, v CEE dokonce 61

    Zdroj:iStyle

    iSTYLE a m:zone spojují své aktivity a pod hlavičkou iSTYLE budou nově na Slovensku provozovat šest prodejen v Bratislavě, Žilině a Trenčíně. iSTYLE je největším partnerem značky Apple ve střední a východní Evropě, v Česku a na Slovensku má 16 prodejen. V pěti zemích CEE otevřel již 9 prodejen s nejvyšším statusem Apple Premium Partner. Novým generálním manažerem iSTYLE SK se stává někdejší CEO a vlastník m:zone Branislav Rentka. Po spojení s m:zone má iSTYLE ambici již v příštím roce na slovenském trhu pokořit obrat 85 milionů eur. Ke sloučení obou firem dojde ihned po schválení transakce ze strany příslušných úřadů.

    Společnost m:zone působí na slovenském trhu již od roku 1996 a aktuálně disponuje třemi prémiovými prodejnami v centrech Aupark a Eurovea v Bratislavě a v centru Aupark v Žilině. Tato trojice nově doplní původní slovenské prodejny iSTYLE v bratislavských centrech OC Central a Bory Mall a trenčínskou prodejnu v OC Laugaricio. Spojením firem tak vzniká zásadní Apple Premium Reseller na slovenském trhu, který zákazníkům přinese nejen nabídku Apple zařízení a široký výběr příslušenství, ale také profesionální poradenství pro retailové i firemní zákazníky, širokou nabídku možností financování a v neposlední řadě také špičkový nákupní zážitek, v rámci kterého zákazníka ekosystémem Apple provází tým odborníků vyškolených podle standardů společnosti Apple.

    • „Spojení obou značek je výsledkem dlouhodobého vzájemného respektu a zároveň naplněním společné vize nabídnout zákazníkům na Slovensku co nejlepší dostupnost prodejen a ještě lepší služby. Společně budeme pod značkou iSTYLE schopni synergicky využít silné stránky obou firem a usnadnit cestu k Apple zařízením mnohem širšímu okruhu koncových zákazníků, podnikatelů i firem. Pro stávající zaměstnance m:zone se nic nemění a spojení nebude mít žádný vliv na provoz stávajících poboček,“ popisuje Branislav Rentka, nový generální ředitel iSTYLE SK.

    Stávající tým iSTYLE na Slovensku doplní všichni stávající zaměstnanci m:zone a iSTYLE SK bude podléhat vedení místního managementu v čele s generálním ředitelem Branislavem Rentkou. Rebranding stávajících prodejen je naplánován do konce roku 2023.

    • „Slovensko je trhem s atraktivní kupní silou, vysokým růstovým potenciálem a zároveň trhem, kde mají monobrandové prodejny silnou pozici. Jelikož je pro nás celý region střední a východní Evropy strategickým, posílení pozice na slovenském trhu pro nás byla přirozeným krokem. Společnost m:zone je se svou takřka třicetiletou tradicí a výbornou znalostí lokálního prostředí skvělým partnerem,“ popisuje motivy spojení regionální manažer iSTYLE pro CEE Csaba Gyarmati.

    Věrnostní program, lepší e-shop i nové prodejny s vyšším statusem APP

    V rámci sloučení budou moci všichni zákazníci využívat výhody věrnostního programu společnosti iSTYLE a také bezproblémového online nakupování na webu istyle.sk. Nakupující zároveň získají přístup k širší prodejní síti. Exkluzivní designové prodejny v atraktivních lokalitách, s pečlivě vyškoleným personálem a s nabídkou služeb, jako je možnost odprodat své staré zařízení, vyzvednout si objednávku z e-shopu nebo zajistit si financování pro svůj osobní i firemní nákup, tak budou mít zase o něco blíže. Obchodní závazky společnosti m:zone budou převedeny na iSTYLE a zákazníci se tak nemusí obávat o případné uplatnění záruky.

    Ambicí iSTYLE pro další měsíce je kontinuální růst napříč segmenty, tedy jak v oblasti prodeje koncovým zákazníkům, tak v oblasti B2B, ve které je iSTYLE napříč trhy velmi silný. Firma zajišťuje nejen prodej, ale i financování zařízení a jejich následnou implementaci v souladu s individuálními potřebami firem, a to jak v oblasti malých a středních firem, tak i velkých korporací a institucí. Již v příštím roce chce firma na slovenském trhu pokořit obrat 85 milionů eur, otevřít nové lokace a zároveň rozšířit síť o prodejny s nejvyšším statusem Apple Premium Partner, které se svým nákupním standardem přibližují ikonickým prodejnám Apple Store.

    O společnosti:

    Společnost iSTYLE, která patří do skupiny Midis, je největší sítí maloobchodních prodejen Apple Premium v 9 zemích střední a východní Evropy. V současné době má 131 prodejen, z toho 61 v regionu střední a východní Evropy a 30 na Středním východě. Síť španělské sesterské společnosti K-Tuin tvoří dalších 40 prodejen. Obrat společnosti iSTYLE (společně se španělskou K-Tuin) v loňském roce přesáhl 1 miliardu dolarů.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.