Více
    11.9 C
    Czech
    Sobota 11. května 2024

    Mastercard vstupuje v ČR a na Slovensku do světa esportu

    Mastercard uzavřel roční partnerství s organizací Hitpoint, která je držitelem práv k pořádání oficiálních turnajů hry League of Legends v České republice a na Slovensku. Soutěž tak celý rok 2021 ponese název Mastercard Hitpoint Masters a navýší se i finanční dotace turnaje. Mastercard spolupracuje také s týmem eSuba a s influencerem a tvůrcem herních videí na platformě Twitch Petrem „Xnapym“ Jirákem. Společnost tak navazuje na své globální aktivity v oblasti v esportu.

    „V oblasti esportu vidíme veliký potenciál i vzhledem k tomu, že je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů v České republice a na Slovensku. Již od roku 2018 je Mastercard globálním partnerem Riot Games a hráči z celého světa to velmi oceňují. Naším cílem je přispět k růstu a kvalitě českého a slovenského esportu, celé lokální esportové komunity a pomoci zvýšit její konkurenceschopnost v mezinárodním měřítku,“ říká Tomáš Doležal, marketingový ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

    Esport je jedním z nejrychleji rostoucích odvětví v oblasti zábavy. V loňském roce v souvislosti s mimořádnými opatřeními zaznamenal v České republice i na Slovensku obrovskou vlnu zájmu. Alespoň jednou týdně se v České republice hraní her online věnují více než 2 miliony uživatelů. Finále zimní edice ligy Hitpoint Winter sledovalo na internetu 54 tisíc diváků.

    Mastercard chystá ve spolupráci s Hitpoint několik novinek a benefitů. První z nich je soutěž pro fanoušky League of Legends, kteří jsou zároveň držiteli karty Mastercard. Pokud si uloží svou kartu ve hře a provedou s ní určitý počet transakcí, budou moci soutěžit o 100 originálních cen. Tou hlavní je čtyřdenní zážitek k nezaplacení v rámci Mistrovství světa v League of Legends (Worlds) v Šen-čenu.

    Tým eSuba je historicky nejúspěšnějším profesionálním herním týmem v České republice a na Slovensku. Od svého založení v roce 2004 dokázala skupina nejtalentovanějších hráčů lokální scény získat již více než 1 500 medailových umístění na turnajích po celém světě, včetně několika titulů mistrů světa. „Dlouhodobým posláním eSuby je plnit hráčům jejich sny. Partnerství s Mastercard pro nás znamená nejen lepší zázemí pro hráče, ale také otevírá nové možnosti pro podporu a výchovu mladých talentů. Vážíme si vložené důvěry a již teď se těšíme, jak skrze naše aktivity přineseme fanouškům nezapomenutelné zážitky a budeme společně posouvat celou herní scénu kupředu,” říká Alexandr Ambróz, týmový ředitel eSuba.

    Petr „Xnapy“ Jirák je hráč League of Legends, tvůrce herních videí a moderátor esportových soutěží. Patří mezi nejpopulárnější české gamingové streamery a na platformě Twitch ho sleduje více než 130 tisíc lidí. Spolupráci s Mastercard navázal na podzim minulého roku a společně fanouškům esportu přinášejí například zajímavé příběhy hráčů z celého světa. „Spolupráce se společností Mastercard je obrovskou poctou a splněným snem. Nemohu si představit lepšího partnera pro nakopnutí tuzemského esportu a posunutí mého obsahu na další level. Věřím, že společnými silami zvládneme prezentovat esport formou, která oslní i toho největšího kritika, a ukážeme i širší veřejnosti, že se nejedná jen o bezmyšlenkovité klikání,” říká Petr „Xnapy“ Jirák.

    Mastercard již od roku 2018 působí jako první globální partner světových soutěží včetně šampionátu Worlds. Sponzoruje také přímo americkou ligu LCS či nově brazilskou CBLOL. V Evropě se Česká republika a Slovensko stávají po severské NLC druhým regionem, ve kterém Mastercard esport podporuje.

    O společnosti Mastercard

    Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje a propojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Firemní kultura společnosti a vše, co Mastercard dělá uvnitř i navenek, se řídí firemním kvocientem slušnosti. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.