Více
    13.2 C
    Czech
    Sobota 11. května 2024

    O2 představuje novou tvář kampaně. Bena Cristovao doplní kapela John Wolfhooker

    Zdroj:TZ O2

    Operátor O2 vychází vstříc zákazníkům do 26 let a nabízí čtyři tarify ušité přímo jim na míru. Pro mladé lidi si od dubna přichystal zlevněný neomezený tarif YOU NEO nebo speciální nabídku notebooků, telefonů a příslušenství. Tarify YOU podpoří kampaň s Benem Cristovao a kapelou John Wolfhooker, pro kterou vznikl nový společný klip.

    „V této nelehké době nezapomínáme ani na mladou generaci, která samozřejmě tráví mnoho času na internetu nebo online komunikací se svými vrstevníky a příbuznými. Proto jsme i pro ně připravili několik novinek,“ vysvětluje ředitelka mobilního segmentu v O2 Silvia Cieslarová.

    Pro mladé lidi, kteří na mobilu tráví velkou část dne, je určený tarif YOU NEO s neomezenými daty, voláním i SMS. Právě ten bude v dubnu a v květnu za zvýhodněných 699 korun měsíčně. V tarifu YOU 20 GB nabízí O2 neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR a k tomu 20 GB dat za 549 korun. S nejlevnějším tarifem YOU 5 GB pak získá zákazník 5 GB dat a neomezené SMS za 399 korun měsíčně. Kromě toho O2 nabízí také Můj první tarif vhodný pro nejmladší uživatele, který zahrnuje 120 volných minut volání do všech sítí v ČR a 1 GB dat.

    „Pro ty, kteří si vyberou jeden z tarifů YOU, je navíc přichystána atraktivní nabídka vybraných zařízení, které mladí lidé nejčastěji používají, například Apple AirPods, iPhone SE či nezbytné notebooky,“ dodává Silvia Cieslarová. Zařízení si mohou pořídit zákazníci na splátky bez navýšení po ověření jejich úvěruschopnosti.

    Pořízení tarifů YOU je podmíněno věkem, zájemce nemusí být studentem. K uzavření smlouvy tak stačí předložit průkaz totožnosti, podle něhož zákazník splňuje věkový limit do 26 let. V případě školáků a studentů mladších 18 let může tarif pořídit jejich zákonný zástupce.

    Mentor a nováček, Ben a John

    Novou nabídku podpoří stejně jako loni mediální kampaň s hudebními tvářemi. Po zpěvákovi Tome Princovi přebírá štafetu čtyřčlenná rocková kapela John Wolfhooker.

    Máme velkou radost, jak se loňská spolupráce s Tome Princem a Benem Cristovao povedla. V rámci kampaně YOU jsme podpořili vznik vůbec prvního Tomeho klipu ‚Návyková‘, který na YouTube vidělo přes milion lidí a pomohl mu nejen k získání nových fanoušků, ale i k nominaci na Objev roku Evropy 2. Na tento úspěch chceme navázat podporou dalších talentů, kteří si zaslouží být víc vidět a slyšet,“ popisuje ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš a dodává: „Pro pokračování kampaně jsme vybrali kapelu John Wolfhooker a jejich novou skladbu ‚Tidal Wave‘. V ní hostuje Ben Cristovao, který díky skvělé spolupráci z loňska zůstává součástí O2 YOU i nadále.“

    Společný singl nazvaný „Tidal Wave“ odstartuje celou kampaň a bude tvořit hudební i vizuální složku chystaných spotů, do kterých navíc namluvil voiceovery zpěvák/baskytarista kapely FIlip. Skupina John Wolfhooker i Ben jsou také hlavními tvářemi všech vizuálů.

    „Oceňujeme odvahu O2 do toho s námi jít. Je to pro nás čest a bereme to jako hezkou vlnu podpory mladé české hudební scény. Kéž by víc firem přemýšlelo u marketingu taky tímto směrem. V České republice je velká spousta talentovaných hudebníků, kteří by si takovou podporu zasloužili,“ říká za kapelu Filip Vlček.

    Nabídku pro mladé, které je těžké zasáhnout klasickými reklamními formáty, podpoří kampaň #rozjedtoposvem na sociálních sítích jako je Instagram, Youtube nebo na platformě TikTok, kde proběhne challenge #ukazsvujtalent. Ta vychází z motivu UV světla, který je použit v klipu i v komunikaci a má ukázat na věci, které na první pohled nejsou vidět.

    O2 touto challenge navazuje na úspěšnou loňskou kampaň, kdy vůbec jako první český operátor využil právě v kampani pro mladé TikTok.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.