Stále oblíbenější platební aplikace Qerko, která je průkopníkem digitalizace v tuzemské gastronomii, se spojila s Restu, největším online průvodcem po restauracích v ČR, a přináší tak uživatelům novou funkcionalitu. Nově si budou moci zákaznicí rezervovat stůl přímo v aplikaci Qerko, což bude zvlášť užitečné v následujících týdnech, kdy bude kapacita podniků limitovaná 50% obsazeností. Jedinou podmínkou je, aby příslušný podnik využíval pro správu rezervací Restu. Pak už stačí jen kliknutí.
“Naším cílem je maximální zpříjemnění zážitku z návštěvy restaurace, proto jsme se rozhodli spolupracovat s Restu. I rezervace v podniku se podílí na celkovém dojmu z návštěvy podniku. Není nic horšího, než když dorazíte do své oblíbené restaurace, těšíte se na jídlo, ale mají plno, a tak vám nezbývá než odejít. Díky integraci Restu do Qerka, se vám to již nestane. Na pár kliknutí si totiž přímo v aplikaci uděláte rezervaci, stejnou aplikací zaplatíte, dáte obsluze spropitné a také dáte prostřednictvím recenze do restaurace vědět, jak se vám návštěva líbila,” říká Lukáš Kovač, spoluzakladatel a CEO Qerko.
Jak to funguje?
Jednoduše. U restaurací, které využívají rezervační systém Restu, si zákazník zařídí online rezervaci. Tu mu zpravidla personál velice rychle potvrdí. Pak už stačí jen dorazit a užít si kvalitní posezení u dobrého jídla a pití.
“Máme radost, že jsme navázali spolupráci s Qerkem a našli další cestu, jak jít hostům i restauracím naproti. Věřím, že možnost rezervovat si místo ve vybrané restauraci přímo z Qerka bez nutnosti přecházet do jiné aplikace, na jiný web nebo do restaurace dokonce volat, bude pro uživatele Qerka vítanou novinkou a restaurace osloví více hostů,” doplňuje Jiří Moskal, ředitel společnosti Restu.