Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    Razer představuje novou edici ikonických sluchátek Kraken Kitty na oslavu Mezinárodního dne koček

    Zdroj:Razer

    Razer™, přední světová lifestylová značka pro hráče, dnes představuje nejnovější generaci své ikonické řady Kraken Kitty, která umožní hráčům, streamerům a cosplayerům oslavit Mezinárodní den koček ve velkém stylu. Ikonická původní náhlavní souprava Kraken Kitty je jedním z nejoblíbenějších modelů Razeru a stále patří mezi oblíbené modely fanoušků.

    Představujeme Kraken Kitty V2, Kraken Kitty V2 BT a Kitty Ears V2 – důkaz odhodlání společnosti Razer zajistit vynikající zvuk, bezkonkurenční pohodlí a dokonalý styl s jedinečným kočičím šarmem. Nezaměnitelné uši Kraken Kitty jsou nyní ve všech nových stylech o 50 % větší a odvážnější.

    • „Kraken Kitty prolomil hranice a dodal osobitost technologickému prostředí, které vypadalo příliš… krotce,“ řekl Alvin Cheung, senior viceprezident hardwarové divize společnosti Razer. „Tato nová řada si zachovává zábavnost a šmrnc původní verze a zároveň nabízí podstatná vylepšení designu i výkonu, čímž zůstává věrná našemu závazku neustále inovovat a vyvíjet se.“

    Představujeme Razer Kraken Kitty V2

    Nová Kraken Kitty V2 má větší, odvážnější a výraznější kočičí uši, které jsou poháněny technologií Razer Chroma™ RGB, největším herním RGB ekosystémem na světě.

    Křišťálově čistý mikrofon a osvětlení reagující na stream Kraken Kitty V2 zvýší zapojení publika díky technologii Chroma, která reaguje na emoty, upozornění a další. Streameři si mohou užívat přizpůsobitelné profily s více než 16,8 milionu barev a nesčetnými efekty, stejně jako off-line „Cosplay Mode“, který umožňuje vzít Chroma na konferenci. Kraken Kitty V2 jsou k dispozici v klasické Razer Black a Quartz barvě a mají lehkou konstrukci doplněnou plyšovými, prodyšnými náušníky pro celodenní pohodlí a hraní.

    Kraken Kitty V2 BT: Styl a hraní na cestách

    Vyzkoušejte si nevázané hraní s Kraken Kitty V2 BT. Tato náhlavní souprava Bluetooth nabízí až 60hodinovou výdrž baterie, funkce Chroma RGB a pohodlí Bluetooth 5.2 s herním režimem pro vynikající herní výkon s nízkou latencí.

    Kraken Kitty V2 BT s výrazným povrchem Quartz umožňuje hráčům vyjádřit individualitu a styl na cestách.

    Zvýšení koeficientu stylu s Razer Kitty Ears V2

    Sluchátka Razer Kitty Ears V2, navržená pro univerzální použití, umocňují zábavnost a vkus herních sluchátek. Tyto připínací kočičí uši, nyní o 50 % větší, jsou k dispozici v barevných provedeních Quartz a Black. Nastavitelné a odolné, tyto lehké uši zajišťují dlouhotrvající pohodlí a univerzální styl.

    Kraken Kitty V2, Kraken Kitty V2 BT a Kitty Ears V2 ztělesňují závazek společnosti Razer k inovacím, výkonu a stylu. Tyto ikonické produkty představují jedinečnou kombinaci prvotřídní technologie a designu, který je hravý i sofistikovaný.

    Nejnovější iterace řady Kraken Kitty V2 Pro, která se přidává k loni ohlášenému modelu Kraken Kitty V2, je dokonalým způsobem, jak oslavit Mezinárodní den koček, a značí pokračující odhodlání společnosti Razer vytvářet bezkonkurenční herní zážitky a zároveň nabízet řadu stylových možností pro každého hráče, streamera a cosplayera.

    Další informace o řadě Razer Kraken Kitty V2 najdete na Razer.com.

    CENA & DOSTUPNOST

    Razer Kraken Kitty V2

    $99.99 USD / 119.99€ MSRP

    Razer.com – 8. srpna 2023

    Další informace najdete na Razer.com.

    Razer Kraken Kitty V2 BT

    $99.99 USD / 119.99€ MSRP

    Razer.com – 8. srpna 2023

    Další informace najdete na Razer.com.

    Razer Kitty Ears V2

    $19.99 USD / 29.99€ MSRP

    Razer.com – 8. srpna 2023

    Další informace naleznete na adrese Razer.com.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.