Více
    6.6 C
    Czech
    Pondělí 26. února 2024

    Smart Business Festival opět po roce přinese novinky o projektech a službách na podporu chytrého podnikání určených pro české malé a střední firmy

    Zveme Vás na letošní devátý ročník Smart Business Festivalu – festivalu chytrého podnikání, který se koná v úterý 31. října od 9:00 hodin. Festival bude probíhat v Hotelu Artemis Praha.

    S novými projekty, technologickými novinkami a postupy v byznysu, které by mohly pomoci malým a středním firmám posunout se vpřed, účastníky seznámí již 9. ročník této akce – Smart Business Festival CZ 2023, který pro pořádá sdružení CzechInno v rámci aktivit EDIH Cybersecurity Innovation Hub. Hlavním partnerem akce jsou České Radiokomunikace, a.s.

    V rámci konferenční části programu se české malé a střední firmy i další zájemci dozvědí o technologických i byznysových novinkách pro ně určených – například:

    • jak mohou použít umělou inteligenci pro zefektivnění svého byznysu
    • jaká kyberbezpečností úskalí na ně číhají a jak se jim ubránit
    • jak mohou ku prospěchu své firmy či organizace lépe využít data, která se toulají v různých formách nebo úložištích.

    A také co to vůbec je datová ekonomika, jaké jsou její příležitosti i úskalí, co je nového v Česku i Evropě v podpoře digitálních inovací (v) podnikání a nebo co pro české firmy i veřejné organizace v tomto ohledu dělají, a to buď zcela bezplatně nebo s velmi nízkými vstupními náklady, nově vybraná Evropská centra pro digitální inovace (EDIH) v Česku i blízkém zahraničí. V neposlední řadě také konference prodiskutuje, kde je prostor pro další spolupráci všech těch, kteří pomáhají malým a středním firmám v rámci Česka i Evropy.

    Akce obsahuje i expoziční sekci, kde budou všechny prezentované novinky i služby prakticky předvedeny.

    Na Smart Business Festivalu vystoupí přednášející z české vlády, Evropské komise, organizací podporujících podnikání z Česka, Slovenska, Německa a Rakouska. Představí se také šest českých a čtyři zahraniční Evropská centra pro digitální inovace, která poskytují své služby českým i evropským firmám a veřejným organizacím.

    Bližší informace o programu jsou k dispozici a registrace na akci je otevřena na www.smartbusinessfestival.cz.  

    CzechInno je zájmovým sdružením právnických osob založeným v roce 2011 k podpoře českého inovačního podnikání, zakladatelem a koordinátorem Středoevropské platformy pro digitální inovace CEEInno, partnerem Hubu pro digitální inovace(H4DI) a Cybersecurity Innovation Hubu (CIH) a autorem unikátního systému podpory inovací v ČR, který spočívá v každoroční organizaci: 

    • soutěže Vizionáři, jejímž cílem je oceňovat inovativní počiny v českém podnikání, 
    • festivalu chytrého a inovativního přístupu k podnikání s názvem Smart Business Festival, 
    • dlouhodobého na podporu obchodní a výzkumné spolupráce v oblasti digitálních inovací mezi Českem a Ukrajinou s názvem Smart Ukraine,
    • sérií regionálních akcí určených k propagaci využívání pokročilých digitálních inovací a podpoře úspěšné digitální transformace v českých firmách i běžné společnosti, v r. 2022 pod společným názvem „Digitální transformace 2023“.

    Smart Business Festival CZ 2023 se koná pod záštitou ministra průmyslu a obchodu České republiky Jozefa Síkely. 

    Projekt je zařazen mezi aktivity EDIH Cybersecurity Innovation Hub, který získal podporu z programu Digitální Evropa a z Národního plánu obnovy.

    Jeho hlavním odborným partnerem jsou České radiokomunikace, a.s. jako provozovatel unikátní televizní, rozhlasové a internetové infrastruktury. 

    Partnerskými a spolupracujícími subjekty Smart Business Festivalu CZ 2023 jsou i další členové české sítě Evropských center pro digitální inovace (EDIH), konkrétně EDIH CTU, EDIH Ostrava, EDIH-DIGIMAT, EDIH NEB a EDIH Brain4Industry a síť Enterprise Europe Network Česká republika.

    Sledujte nás na sítích

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA)

    Společnost Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA. Daniela přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele. Daniela Idi přináší na tuto pozici bohaté zkušenosti, neboť posílila marketingovou nabídku společnosti Lenovo pro spotřebitele, vybudovala prémiovější hodnotu společnosti a urychlila obchodní růst ve všech nabídkách produktů a služeb.

    Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

    Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

    KodlContemporary představuje unikátní projekt s Porsche 911 GT3 Touring

    Současné české umění a automobilový design se spojily v jedinečném uměleckém projektu KodlContemporary a Porsche, který představí fascinující fúzi umění a designu. Na exkluzivní úpravě vozu Porsche 911 GT3 Touring se podílel výtvarník Jan Kaláb, který vytvořil barevný gradient exteriéru, umělec a designér Lukáš Novák, jenž je autorem skleněných fragmentů v interiéru legendárního sportovního automobilu. Výsledné dílo zachytila objektivem renomovaná fotografka Alžběta Jungrová.

    Přístupové údaje do eGovernmentu nepatří

    Digitalizace jako podstatný ukazatel modernizace státu je dnes jedním z nejčastěji skloňovaných výrazů. Jejím klíčovým parametrem je pak bezpečnost a autentizace uživatelů. Zejména pak ve spojitosti s datovými schránkami a způsobem přihlašování do nich stále často narážíme na neopodstatněnou otázku, zda ta která platforma umožňuje přihlášení do datové schránky pomocí přístupových údajů. Tato otázka u odborníků na bezpečnost dat vyvolává smíšené pocity mimo jiné i proto, že počet držitelů nějakého prostředku elektronické identifikace napojeného na kvalifikovaný systém provozovaný v souladu s požadavky zákona č. 250/2017 Sb. o elektronické identifikaci je oproti vlastníkům datové schránky fyzické osoby násobně vyšší. Zatímco počet datových schránek fyzických osob překonal hranici osmi set tisíc až koncem září letošního roku[1], již v březnu bylo dle dostupných údajů vydáno přes dvanáct milionů prostředků elektronické identifikace. Tedy patnáctkrát více.