Více
    16.6 C
    Czech
    Neděle 12. května 2024

    Směr nastaven! Odpočítávání zahájeno! ROCKFISH Games vypouští akční RPG hru EVERSPACE 2. Známe datum vydání pro Playstation a Xbox!

    Nezávislí vývojáři společnosti ROCKFISH s radostí představí kritiky velmi dobře hodnocenou vesmírnou RPG hru Everspace 2, která 15. srpna tohoto roku rovněž vychází i na herních konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Po loňské úspěšné počítačové verzi, která v tomto roce zaznamenala velmi vysoké hodnocení 81 bodů metacritic a 88 % skóre na platformě Steam, více než 350 000 prodaných kusů. Nyní je tato akční vesmírná RPG hra dostupná od $49.99 USD / £44.99 / €49.99 / ¥6900. Předobjednávky na PlayStation a Xbox jsou nyní dostupné s výhodnou akční slevou 20 %. Tak neváhejte a ponořte se do světa sci-fi dobrodružství.

    Shlédnout trailer Everspace 2 pro herní konzole ZDE!  

    Xbox Game Pass hráči budou nadšení z možnosti vžít se do role pilota a začít prozkoumávat více než 100 lokačních map napříč celého multiplayrového vesmíru, jaký nabízí právě EVERSPACE 2.  Hráči PC Game Pass a Microsoft Store si mohou užít i verzi pro Xbox Series X|S a to prostřednictvím Play Anywhere support. K dnešnímu dni EVERSPACE 2 vyzkoušelo více než 120 000 hráčů PC Game Pass.

    Na PlayStation 5 bude mít EVERSPACE 2 řadu výhod, mezi jinými hmatovou odezvu a adaptivní spouště včetně reproduktoru DualSense. Dochází tak k jedinečnému propojení hratelnosti s odezvou v ruce.

    “Z důvodu, že se vesmírná dobrodružství těší čím dál větší popularitě než kdy jindy předtím, je nám nesmírným potěšením spustit EVERSPACE 2 v srpnu i pro hrací konzole Xbox a Playstation“ říká ROCKFISH Games CEO Michael Schade.  “Dva roky jsme strávili v Early Access nad vývojem počítačové verze, co nám v důsledku dalo i dobrý základ pro pozdější vývoj v rámci herních konzolí. Posledních pár měsíců jsme pak strávili nad vylepšováním hry a tím vytvořili její pevný základ.  Toto léto vyjde i verze podporující 60 FPS.“ 

    EVERSPACE 2 startuje na konzolích se vzrušující 30hodinovou kampaní pro jednoho hráče s audio průvodcem v angličtině a němčině. Přináší sebou navíc mnoho dalších hodin doplňkových aktivit, vedlejších misí, úkolů, tísňových volání, místních výzev, hádanek a jiných věcí. Hra je dostupná v následujících lokalizacích: v angličtině, brazilské portugalštině, češtině, francouzštině, němčině, italštině, japonštině, korejštině, polštině, ruštině, zjednodušené a tradiční čínštině a španělštině.

    Vydavatel Maximum Games spolupracuje s ROCKFISH Games na tom, aby 3. října 2023došlo k velkolepému vydání sběratelského balíčku pro PlayStation 5 a Xbox Series X|S  všem maloobchodním řetězcům po celém světě. EVERSPACE 2 Stellar Edition je zabalena v atraktivním steelbooku spolu s 64stránkovým artbookem s možností stažení digitálního soundtracku.

    Předobjednávky jsou nyní k dispozici na Amazon i ostatních prodejních místech po celém světě.

    Vesmírní fanoušci mohou EVERSPACE 2 sledovat na Twitteru a Facebooku nebo se připojit ke komunitě Discord, kde mohou získávat nejžhavější informace vývojových novinkách.  Tým ROCKFISH Games streamuje vždy v pátky a vysílá obsah ze své nejnovější vývojové verze EVERSPACE 2 na kanálu Twitch a YouTube. Streamy běží od 20:00 do 22:00 SEČ / 14:00 až 16:00 ET / 11:00 až 13:00 PT. Během vysílání mohou diváci klást otázky vývojářskému týmu, a to prostřednictvím chatu.

    EVERSPACE™ 2

    EVERSPACE 2 pokračuje v příběhu Adama Roslina z první epizody série. EVERSPACE 2 má šest rozlehlých hvězdných systémů, které mohou prozkoumat vesmírní piloti. Hráči se vcítí v Adamovu emocionální cestu, v jeho osobní rozvoj od nesmrtelného klonovaného vesmírného pilota k individuální postavě, jejíž smrt má nedozírné následky v akčním otevřeném RPG světě.

    EVERSPACE 2 lze aktuálně zakoupit na Steamu zde a na GOG zde rovněž dostupná na PC Gamepass a Microsoft Store. Předobjednávky dostupné na XboxPlaystation.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.