Více
    7.5 C
    Czech
    Neděle 12. května 2024

    SPOLU JSME TO DOKÁZALI! AVON PŘEDÁ 7,000.000 Kč NA BOJ ZA ZDRAVÁ PRSA

    Zdroj:AVON

    Rok 2020 se zapíše do historie projektu Avon za zdravá prsa. Navzdory velkolepým plánům a přípravám jubilejního 20. ročníku Avon Pochodu, které byly na začátku tohoto roku ještě v plném proudu, se největší charitativní akce zaměřená na boj proti rakovině prsu v České republice neuskutečnila. Avon však využil změny, které s sebou přinesla pandemie koronaviru, jako výzvu. Ve svém snažení nepolevil, ba naopak předá rovnou 7,000.000 korun českých na pomoc onkologickým pacientkám!


    Výjimečná situace, která postihla celý svět, změnila od základů životy každého z nás. Avon v České a Slovenské republice se rozhodl během první vlny koronaviru zareagovat formou darování 3,5 tuny hygienických potřeb pro nejzranitelnější skupiny, mezi něž právě patří i onkologické pacientky. Právě ony jsou pro kosmetickou společnost prioritou, neboť se společnost Avon dlouhodobě angažuje v boji za zdravá prsa. V rámci dlouhodobého projektu Avon za zdravá prsa již doposud v České republice Avon podpořil částkou 125,000.000 Kč hned několik neziskových organizací a jejich projekty, které se věnovaly širšímu povědomí o prevenci, diagnostice a léčbě onemocnění rakovinou prsu. Celosvětově už předal více než 20 mil. dolarů na screeningové programy a ve svém snažení se pokračuje i nadále.

    I přes situaci s nejistými podmínkami týkajícími se realizace akce Avon Pochod za zdravá prsa se tak jako každý rok stala hlavním symbolem pomoci charitativní trička. Letošní Pochodová trička za zdravá prsa byly navrženy blogerským duem A Cup of Style. Sbírka probíhala od března a vrcholila říjnovou kampaní, jelikož říjen je mezinárodním měsícem boje proti rakovině prsu. Avon si vytyčil za cíl vysbírat co nejvíce možných financí a zároveň informovat o důležitosti prevence a samovyšetření, a to také formou silné mediální kampaně, která proběhla ve dvou vlnách. Díky lidem, kteří věří ve smysluplnost projektu, se v letošním roce prodalo téměř 28 000 Pochodových triček. Moc si vaší pomoci vážíme a děkujeme!

    Celková suma tedy sčítá zisk z prodeje triček, podpory partnerů projektu a v říjnu jsme navíc projekt podpořili prodejem speciálních 3 sad, které bylo možné během tohoto měsíce zakoupit objednáním z katalogu či na eshopu www.avon.cz, kdy z každé prodané sady jsme přidali částku 20 Kč na konto za zdravá prsa. Během letošního roku měli také zákazníci možnost při svém nákupu či objednávce navíc přispět částkou 49 Kč, 99 Kč nebo 199 Kč na konto za zdravá prsa. Společnými silami se podařilo vysbírat neuvěřitelnou sumu, a to 7 milionů korun českých, navzdory nepříznivé pandemické situaci. Tímto ještě jednou děkujeme níže vypsaným partnerům za jejich štědré příspěvky.


    „Avon je součástí životů žen po celém světě a naším závazkem vůči nim je starat se o jejich zdraví a bezpečnost. Pomoc a podpora žen v nelehkých situacích, ať už zdravotních, sociálních či ekonomických, je nejen naším cílem, ale i posláním. Věříme, že spolu dokážeme vytvořit z našeho světa mnohem lepší místo pro život. Projekt Avon za zdravá prsa je jedním z našich nejvýznamnějších charitativních projektů a vážíme si každého, kdo v tento projekt věří tak pevně, jako my.

    Konec sbírky a úžasná suma 7,000.000 Kč, kterou díky naším Avon Ladies, veřejnosti, partnerům a ambasadorům můžeme tento rok předat na projekty, které realizuje Aliance žen s rakovinou prsu, je pro nás nejen motivací, ale i závazkem a hnací silou do dalších let.

    Děkujeme, že vám záleží na zdraví žen a že tak spolu můžeme a dokážeme pomáhat tam, kde je to opravdu potřeba…“ uvedla Karina Takovenko, generální ředitelka Avon Česká republika, Slovenko, Ukrajina a Gruzie.


    Poděkování patří také ambasadorům a taktéž všem, kteří tento rok náš projekt podpořili. Velké díky patří i Anně Julii Slováčkové a Andree Chaloupkové, tvářím letošního 20. ročníku.

    Žijeme v době charakteristické mnoha změnami, ale Avon je i nadále odhodlaný ve svém boji za zdravá prsa pokračovat. Všechny potřebné informace, jak projekt můžete podpořit i v roce 2021, najdete již brzy na www.avon.cz a www.zdravaprsa.cz.

    #WatchMeNow #SledujtMe #AvonIsChanging #AvonSeMeni


    Avon za zdravá prsa

    Kosmetická společnost Avon věří ve smysluplnost témat souvisejících se ženským zdravím a v podporu neziskových organizací. Proto více jak 20 let v České republice spolupracuje s neziskovými organizacemi, které se věnují problematice rakoviny prsu a prostřednictvím odborníků a garantů rozhoduje v oblastech, ve kterých je potřebná pomoc. Tyto projekty následně podporuje materiálně a finančně, přičemž věnovala více jak 125 000 000 Kč, které posloužily k podpoře vzdělávání zdravotnického personálu, studentů, zlepšení kvality života a psychosociální podpory žen, koupi diagnostických přístrojů, operační techniky a šíření veřejné osvěty v rámci prevence v České republice. Na projektu Avon za zdravá prsa spolupracujeme se známými osobnostmi, ke kterým se každoročně přidávají další známé tváře českého společenského života, aby podpořili kampaň, jejímž vyvrcholením je největší charitativní událost společnosti a projektu – Avon Pochod za zdravá prsa.

    O společnosti AVON

    Kosmetická společnost AVON je součástí globální společnosti Natura & Co a již 135 let zlepšuje životy žen prostřednictvím krásy… stále v tom pokračuje avšak moderněji! Přináší inovace, spojuje lidi, podporuje ženy, vnímá všechny podoby krásy. Slaví sílu žen po celém světě, podporuje je v objevování vlastního potenciálu a překonávání výzev. Překvapuje vás to? Přidejte se – #WatchMeNow #SledujteMe #AvonIsChanging #AvonSeMeni. AVON je zastánce toho, na čem skutečně záleží. Právě sílu krásy využívá k vytvoření lepšího světa pro ženy. Pozorně naslouchá potřebám žen a je hlasem jejich tužeb. Věří v lepší svět pro ženy, který bude lepším světem pro všechny.

    Bojuje za zdravá prsa, protože rakovina prsu je jedním z nejčastějších onkologických onemocnění u žen, proto AVON věnoval více než 20 mil. dolarů na screeningové programy. Stejně bojuje i proti domácímu násilí, kterému čelí 1 ze 3 žen. Dosud pomohl již 14 mil. žen trpícím domácím násilím. Celosvětově společnost AVON předala více než 1 miliardu dolarů na projekty související se zdravím a bezpečím žen. Za posledních 20 let zaregistrovala více než 750 patentů a výrobky z jejího portfolia získaly více než 300 ocenění za poslední 3 roky. Věděli jste, že každou sekundu se po světě prodají 3 rtěnky, 7 parfémů a 2 výrobky pleťové péče značky Anew? Dobře známé a oblíbené značky jsou ANEW, mark., AVON TRUE, Planet Spa, Nutra Effects, Avon Care či Advance Techniques. Více o společnosti, aktivitách a výrobcích AVON se dozvíte na www.avon.cz a facebookovém profilu AVON Česká republika.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.