Více
    7.5 C
    Czech
    Neděle 12. května 2024

    Život nečeká, Twisto ano. Známý český fintech startuje novou digitální kampaň, chce ukázat výhody odložených plateb

    Český fintech Twisto spouští novou digitální kampaň s podtitulem „Život nečeká. Twisto ano“. Chce tak poukázat na jeden z hlavních benefitů služby, která umožňuje nakoupit okamžitě a zaplatit až později. Celá kampaň zahrnující video, sociální média, spolupráci s influencery a jiné online marketingové prvky vzniká interně, konkrétně na ní pracovali Agnieszka Twarog, Radek Kratochvíl a Kateřina Kořínková z týmu Twisto brand. Videospot pak natáčí produkce Zoomfilm zastoupená Davidem Propperem, režie se ujal Allan Šubert. Externím poradcem byl David Brada z agentury Cream Prague. Kampaň bude nasazena v Česku i v Polsku.

    Twisto chce kampaní ukázat zákazníkům, že mohou střádat zážitky, cestovat či nakupovat za nejlepší možné ceny. „Často se stává, že objevíte zájezd za skvělou cenu, ale zrovna nemáte dostatek prostředků na běžném účtu. Podobné je to i s jinými slevovými akcemi, které vyžadují rychlé jednání. Zákazník si díky Twistu může nakoupit okamžitě a zaplatit až později, a to bez jakýchkoliv úroků nebo poplatků navíc. Prostě jak říká náš claim: život nečeká, Twisto ano,“ vysvětluje Renata Salata, chief commercial officer Twista.

    „Tento claim za nás nejlépe vystihuje esenci služeb Twista, které dává zákazníkům možnost nakupovat hned a platit později (platby Buy Now Pay Later), což s sebou nese spoustu výhod: bezpečí (neriskují vlastní peníze při online nákupech), pohodlí (zboží si před zaplacením můžou zákazníci prohlédnout) i finanční jistotu (můžu nakupovat, i když je výplata ještě na cestě),“ dodává Renata Salata.

    Kampaň tak propaguje rovnou tři produkty Twista: online nákupy se splatností až 14 dní, Twisto kartu (virtuální i fyzickou) se splatností až 45 dní a relativní novinku nákupu na třetiny, což v praxi znamená rozložení platby nad 1 500 Kč do tří měsíců bez navýšení.

    „Kampaň se zaměří na lidi, kteří chtějí moderně a pohodlně platit. Jde o striktně onlinovou kampaň, která se objeví na sociálních sítích a Youtube,“ uvádí šéf marketingu Twista Pavel Rath. Kampaň poběží v Česku i v Polsku, a to od konce května do začátku léta. „Pak ale chceme s konceptem dál pracovat a rozvíjet jej,“ dodává Pavel Rath.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.